אורקל תציע "שלם לפי שימושך" ב-5G

לפי החברה, השימוש בשיטה זו, המכונה SLaaS, יאפשר לחברות לקצץ את ההוצאות העתידיות עבור קישוריות G5 ● מיועד בעיקר לחברות שמשתמשות באופן שוטף בהתקני האינטרנט של הדברים

אורקל

אם זה יהיה תלוי באורקל, גם ההתחברות לקישוריות בדור החמישי תתבצע באמצעות תשלום לפי שימוש בשירות שהחברה מכנה SLaaS, שהם ר"ת של Slice-as-a-Service.

לפי החברה, השימוש ב-SLaaS יאפשר לחברות לקצץ את ההוצאות העתידיות עבור קישוריות 5G וזאת בעידן בו הדטה סנטרים יתחילו להתמלא בהתקנים שרוצים ואף דורשים חיבור לרשת במהירות זו. שירות זה יאפשר לחברות,, כך מספרים באורקל, להימנע משמירת מערכות 5G מקומיות ולשלם עבור פיסות (Slices) רוחב הפס ב-5G בהן ישתמשו בפועל לצרכים שלהן.

הפתרון מיועד בעיקר לחברות שמשתמשות באופן שוטף בהתקני האינטרנט של הדברים ואף מסתמכות עליהם. במקרים כאלה חשיבות העברת המידע במהירות גבוהה עוד יותר, ולפי דיווח של וודאפון, זה כבר נכון כיום עבור 8% מהעסקים.

 

ג'ון לנס, סגן נשיא לניהול מוצר באורקל תקשורת, אמר שזה מספר שרק יגדל עם הזמן. לדבריו, "התועלת העיקרית של שימוש ב-SLaaS זה הורדת עומס מההוצאות ההוניות והתפעוליות. חברות צריכות הרבה כסף כדי לרכוש, לפרוס, להריץ ולנהל את כל החומרה והתוכנה הזו בתוך הארגון. מכיוון שכך המפעילות רוצות להקטין את ההוצאות הללו, ולכן מחפשות חלופות. השימוש בפיסות רשת יכול לחסוך לחברה עד 30% מהוצאות ההמרה לדור הסלולרי החמישי".

אורקל הציגה באחרונה אפשרות נוספת שבנויה על ה-SLaaS והיא תמיכה במה שהיא מכנה אקוסיסטם חכם. עסקים יוכלו לרכוש, כחלק מפריסת שירות ה-5G שמציעה אורקל, גם את היכולת לנטר את התקני האינטרנט של הדברים שלהם לצורך מעקב באזור העבודה לצורך שמירה על הבטיחות שלהם או כדי לבחון חסכון כספי בתפעול.

כך, למשל, ניתן יהיה לבדוק האם עובד נמצא באזור העבודה הנכון שלו ואכן עושה את מה שהוא צריך לעשות, ואף מבוטח לעשות. מעבר לכך ניתן יהיה לעקוב אחר מכונות כדי לאבחן מראש תקלות שעלולות להתרחש כמו לדוגמה, לפספס מועד סיום עבודה מתוכנן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. mony

    הכתבה לא מסבירה מה השימוש כולל בפועל ומה האופציות שיש למשתמש בG5 ולכן אי אפשר לדעת אם מה שאורקל מציעה זה טוב או פנטסטי

אירועים קרובים