Google Assistant יוצע כעוזר חכם לסמסים באנדאוריד

גוגל נפרדת מ-Allo הוותיקה, שבה פעל עוזר חכם, אך לא לגמרי מוותרת על הכיוון של סיוע מבוסס בינה מלאכותית ● היא מסנכרנת את כלי המסרים המידיים המובנה באנדרואיד עם ה-Assistant, שישמש כעוזר קולי יותר חדש וחדשני למשתמשים

גוגל

Google Allo – תוכנת המסרים המידיים לניידים שפותחה על ידי גוגל, ושכללה עוזר וירטואלי שידע לספק "מענה חכם" ולהמציע למשתמשים אפשרות לתגובה ללא הקלדה – עומדת לסיים את דרכה בחודש הבא. אבל אל דאגה, ה-Google Assistant יכנס לפעולה במקומה.

Allo הוכרז לראשונה במהלך כנס Google i/O במאי 2016 והושק לקהל הרחב בספטמבר של אותה שנה, אבל מאחר שהחברה הודיעה כי הכלי יסיים את דרכו בחודש הבא, הענקית ממאונטיין וויו חשפה כי לא תוותר על סיוע חכם וקולי למשלחי הודעות הטקסט ותשיק בקרוב סנכרון של העוזר שלה, ה-Google Assistant, עם כלי הסמס המובנה במערכת ההפעלה, ה-Android Messages. במהלך מתכננת גוגל לשמר חלק מהיכולות של Allo, כמו גם להוסיף אחרות.

במסגרת אירועי ה-MWC בברצלונה הודיעה ענקית החיפוש כי שירות הסמס שלה מבוסס ה-RCS – שהושק לפני שנתיים בדיוק – ישולב עם העוזר החכם שלה, ה-Google Assistant, כך שזה יתחיל להציג המלצות לגבי סרטים, מסעדות ומזג האוויר בשיחות הצ'אט הפרטיות בין בודדים, או באלו הקבוצתיות.

הצעות חכמות אבל באישורכם

גוגל מיהרה להצביע על כך שההודעות יסתמכו על יכולות הבינה המלאכותית המובנות במכשיר, כדי להציע הצעות לפי הקשר ולא חלילה לפי נתונים אישיים כמו מידע על מיקום. החברה בעצם סיפקה בזאת מענה מוקדם לנושא החם של התקופה והבהירה כי המידע ייוצא לשרתיה רק כאשר המשתמש ילחץ על קישור בתוך ההמלצות. וגם אז, החברה תראה רק מידע רלוונטי להצעה, ולא את השיחה עצמה.

בנוסף החברה סיפרה כי המשתמשים יוכלו גם להיות מסוגלים להפעיל את העוזר בכל שלב, על ידי לחיצה ארוכה על כפתור הבית בתוך כלי הודעות.

אין זה סוד שאפליקציית Allo לא הצליחה במיוחד, ולכן היא גם מסיימת את חייה. אבל בכל זאת גוגל עסוקה בהוספת תכונות שלה בהתמדה ל-Messages, במטרה להקנות לו יכולות דומות ל-Allo.

כך למשל קיבלו משתמשי כלי ההודעות של האנדרואיד את ערכת הנושא הכהה ואת תכונת ההגנה מפני דואר זבל בסוף 2018. האינטגרציה מול העוזר הקולי אמורה לסייע בהפיכת השירות לפלטפורמת העברת הודעות חזקה ומצליחה, שתתחרה באופן מנצח עם השירות המקביל של אפל, ה-iMessage, שבו סירי יודעת לסייע למשתמשים לכתוב ולשלוח הודעות.

האינטגרציה עתידה להגיע למשתמשים בשפה האנגלית בכל רחבי העולם בחודשים הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים