תערוכת MWC: הדור הסלולרי החמישי מככב

זאת למרות שהמימוש המסחרי והצרכני האמיתי של רשת זו צפוי להתממש רק לקראת סוף השנה ● המחירים: בסביבות ה-500 וה-600 יורו

ה-Mi 9 של שיאומי. צילוL יח"צ

הדור הסלולרי החמישי כבר כאן, והוא יהיה כצפוי אחד ממוקדי תערוכת הסלולר שנפתחת היום (ב') באופן רשמי בברצלונה, וזאת למרות שהמימוש המסחרי והצרכני האמיתי של הרשת הזו לא יתרחש ממש לפני סוף השנה.

אתמול הייתה שיאומי ליצרנית הראשונה שמציגה בפועל ב-MWC 2019 טלפון שמציע את קישוריות ה-5G. עם זאת, לא היא לא הציגה מכשיר באמת חדש אלא מעין שדרוג לאחד ממכשירי הדגל היותר מעניינים שלה – Mi Mix 3 אותו השיקה לפני כארבעה חודשים.

למעשה זהו המכשיר הראשון שמשתמש בפועל במודם ה-5G עליו הכריזה קוואלקום לפני מספר חודשים, Snapdragon X50.

כזכור, לקראת סוף השנה מתכוונת קוואלקום להשיק בפועל את Snapdragon X55 עליו הכריזה לקראת פתיחת התערוכה, שיוכל להשתלב בתוך מערכת על שבב באופן נקי. במקרה של Mi Mix 3 5G, מדובר בשבב שמשולב בגוף לצד המערכת על שבב הראשית, וכדי שניתן יהיה לספק תמיכה בדור החדש, שדרגה אותה שיאומי מ-Snapdragon 845 ל-Snapdragon 855.

המערכת על שבב מיוצרת בליתוגרפיה של 7 ננו-מטר, כך שלמרות שיש עוד שבב בגוף המכשיר, בסך הכל המעגל תופס שטח מעט קטן יותר, כי החברה הצליחה להגדיל את נפח העבודה של סוללת הטלפון מ-3,200mAh ל-3,800mAh והיא ממשכיה לתמוך בטעינה מהירה בתקן Quick Charge 4.0 וכן בטעינה אלחוטית.

אבל כנראה שהדבר הכי מפתיע הוא המחיר. שיאומי תדרוש עבורו החל מ-599 אירו שהם כ-2,450 שקלים. על פניו זה כנראה יהיה המחיר הנמוך ביותר שיצרנית כלשהי מתכוונת לדרוש במהלך 2019 עבור מכשיר שמציע את היכולת הזו.

מעבר לכך, ולאחר שהציגה אותו בסין, הביאה שיאומי לבמה את הגרסה הגלובלית של Mi 9 מכשיר הדגל החדש שלה. הוא יימכר באירופה תמורת 499 אירו שהם כ-1,850 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים