WeWork השיקה תכונות חדשות באפליקציה שלה

התכונות החדשות מאפשרות חיבורים ושיתופי פעולה מובנים ומקצועיים יותר בין החברים השונים בקהילה ● בין החידושים: אפשרות לציין את המקצועות וההתמחויות הספציפיות של חברי הקהילה, ובכך לאפשר לחברים אחרים לשכור מהם שירותים מקצועיים ולהתייעץ אתם

WeWork. צילום: BigStock

כחלק מהאסטרטגיה של החברה ליצור קהילה שבה יוכלו חבריה לייצר קשרים משמעותיים ורחבים ביניהם, השיקה אתמול (ד') WeWork תכונות חדשות באפליקציה שלה, המאפשרות חיבורים ושיתופי פעולה מובנים ומקצועיים יותר בין החברים השונים.

אם עד כה יכולים היו חברי הקהילה לתקשר ביניהם בצורה בלתי פורמלית באפליקציה, כעת, עם התוסף החדש, הם יוכלו גם לציין את המקצועות וההתמחויות הספציפיות שלהם, ובכך לאפשר לחברים אחרים לשכור מהם שירותים מקצועיים ולהתייעץ אתם.

נוסף על כך, יוכלו חברי הקהילה לציין את תחומי העניין שלהם בלשונית מיוחדת באפליקציה, ובכך להגביר שיתופי פעולה עם חברים אחרים בבניין הספציפי שלהם או באזור הגיאוגרפי שבו הם נמצאים. האפליקציה צפויה לעדכן את מנהלי הקהילות באותו אזור על אירועים ומגמות בתחום הספיציפי, והם יוכלו לארגן מפגשים מקצועיים או חברתיים בנושאים הללו.

400,000 חברים בקהילת החברים

ל-WeWork יש כ-400 אלף איש בקהילת החברים שלה, והיא מונה כ-425 מתחמים ב-100 ערים ב-27 מדינות בעולם. מרכז הפיתוח של החברה בישראל, שמונה כ-170 עובדים, נטל חלק פעיל בפיתוח חלק מהתכונות החדשות באפליקציה ועזר לאפיין את הדרישות על מנת לעודד מעורבות וחיבור בין חברי הקהילה. לדברי החברה, יותר מ-70% מחברי הקהילה משתפים פעולה ביניהם, מה שמוביל לשיתוף שירותים עסקיים ורעיונות, המסייעים לעסקים לצמוח.

שיווה רג'ארמן, מנהל המוצר הראשי (CPO) של WeWork, ציין כי "אנחנו ממוקדים בבניית קהילה במשרדים שאותם אנחנו מפעילים. הוספנו כמה פונקציות לאפליקציה, שיסייעו לחברי הקהילה שלנו לתקשר בצורה יותר משמעותית עם הקהילות המקומית והעולמית של החברה. זאת, במטרה להגדיל את העסקים שלהם ולטפח קשרים אישיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים