"הדטה סנטר החדש נדרש לאוטומציה, אנליטיקה ואבטחה"

"השינויים הטכנולוגיים בעולם ה-ICT הביאו להרחבת הפעילות של המחשוב הארגוני, לשינוי בגבולות ההגנה ולמעבר לעבודה בתצורת ענן - וכל אלה משפיעים על ארכיטקטורת ה-IT", אמר אורן שגיא, מנכ''ל סיסקו ישראל

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים לפצוח במסע לטרנספורמציה הדיגיטלית, וכבר אין צורך להסביר למה. אם לא, הם ימצאו עצמם הרחק מאחור מול מתחריהם, שבנו מודלים טכנולוגיים וקווי עסקים חדשים. העולם הופך למחובר יותר ויותר, עם מיליארדי רכיבי IoT, שדורשים מהדטה סנטר יכולות אחרות, שונות ומועצמות, בהיבטי אוטומציה, אנליטיקה, ביצועים ואבטחת מידע", אמר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל.

שגיא דיבר באירוע #2Digital Transformation by Cisco. הכנס נערך היום (ד'), במשרדי סיסקו ישראל בנתניה. הכנס דן בדטה סנטר החדש, והוא השני בסדרה בת ארבעה מפגשים הקשורים למסע הדיגיטלי.

צילום ועריכת וידיאו ליטל רובינשטיין

לדברי שגיא, "עד 2022, תעבורת הווידיאו תהווה 82% מתעבורת הרשת. היקף התעבורה יגדל פי 3 מהיום, יעמוד על 396 אקסה בייט בחודש, נתון השקול להיקף התעבורה ב-30 השנים האחרונות. ב-2022 – 60% מהאוכלוסיה, 4.8 מיליארד, יהיו מחוברים. אותה שנה מספר ה'דברים' ב-IoT יעמוד על 28 מיליארד – 51% מהם ידברו בינם לבין עצמם. עלינו להתאים עצמנו לשינויים הטכנולוגיים, שהביאו להרחבת הפעילות של המחשוב הארגוני. גבולות ההגנה גדלו, יש מעבר לעבודה בתצורת ענן, וכל אלה משפיעים על ארכיטקטורת ה-IT".

לפני חמש שנים, אמר שגיא, "החברה החליטה להוביל בעולם ה-IT. גופי המודיעין והבינה של סיסקו זיהו את מגמת המסע הדיגיטלי בארגונים – והחברה נערכה לקראתה. כך, במשך כשנתיים ישבו 4,000 מ-24 אלף מהנדסי החברה ובנו תפיסות חדשניות לעולם ה-IT החדש, הפועל בדטה סנטר ומחוצה לו, בסביבה מרובת עננים. בנינו פלטפורמה חכמה ומאובטחת לעסק הדיגיטלי". סיסקו, אמר, "משקיעה במחקר ופיתוח משאבים אדירים. היקף ההשקעה השנתי שלנו במו"פ עומד על 7.2 מיליארד דולר. חלק מהמו"פ נעשה בחברות שסיסקו רכשה בארץ – בקיסריה, בנתניה ובתל אביב. יחד עם רכישות שנתיות בהיקף של 6.5 מיליארד דולרים – הנתון משקף יותר מ-14% מתקציבה השנתי של החברה, המוקצה למו"פ". ההשקעה, אמר, "עונה לאתגרי המיכון, ניראות, אינטגרציה, פשטות – ואבטחה".

סיסקו, הוסיף שגיא, "בנתה פלטפורמה דיגיטלית מוכללת, עם אבטחת מידע מובנית, כולל הגנה על יחידות הקצה והגנה על מעבר התעבורה בתווך, בדרך לענן, עם הגנה גם בדטה סנטר. האבטחה מועצמת בעזרת 300 חוקרי הסייבר שלנו, בטאלוס, גוף מודיעין האיומים הגדול בתעשיה, המזין מידע אודות איומים בזמן אמת. סיסקו היא ספקית ה-IT היחידה המעניקה ניראות מלאה – מהתשתית, עבור בדטה סנטר ועד האפליקציה, עם מערך של APP Dynamics, המספק ניראות מלאה ברמת האפליקציה, לצד מערך ה-Tetration, המספק הגנה כוללת על עומסי העבודה בסביבה מרובת עננים".

הפלטפורמה הדיגיטלית, ציין שגיא, "בנויה מכמה נדבכים: ברמה הרשתית, מדובר ברשת 'מבינה', מוטת-כוונה עסקית, אשר יודעת לנהל ולהגן על עצמה ולעשות זאת באופן אינטואיטיבי. ברמת האנליטיקה, זהו תחום שסיסקו לא הייתה בו בעבר. בהיבט השיתופיות, אנו מדברים על דרך חדשה לתקשר עם העובדים, השותפים והלקוחות. ברמת הדטה סנטר, הוא הופך להיות חשוב יותר, כי האפליקציה היא במרכז – והיא נמצאת בכל מקום – בדטה סנטר, בענן הפרטי ובזה הציבורי. הדטה סנטר המודרני כולל ACI, Application Centric Infrastructure – תשתיות ממוקדות אפליקציות. אלו נמצאות בכל מקום ונדרש לספק גישה אליהן מכל מקום ומכל מכשיר – תוך מיטוב הביצועים שלהן. אנו יודעים לספק מערך תשתית מערכות מידע, התומך ומקדם את המסע הדיגיטלי של לקוחותינו. הוא כולל: תשתית תקשורת מונחית תוכנה, קמפוס אלחוטי וגישה מוגדרי תוכנה, וכן פתרונות SD-WAN".

החברה, סיכם שגיא, "המשיכה לחוות גידול דו-ספרתי באחוזים ברבעון הכספי השני שלה לשנת 2019. גם סיסקו ישראל חוותה גידול דומה בשנת 2018, אשר נובע מהמעבר של לקוחות ארגוניים לעולם הדיגיטלי, ומהרלוונטיות הגדולה של הפלטפורמה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים