מה מבשלת וואווי מפריז?

הענקית הודיעה כי היא חוזרת שוב לפריז כדי להכריז על מכשיריה החדשים ● סדרת ה-P30.החדשה שלה אמורה לכלול שלושה מכשירים, P30 וציוד P30 Pro ו-P30 Lite ● היכונו היכונו

שוקעת. וואווי

וואווי, בציוץ בטוויטר, הודיעה באופן רשמי כי היא חוזרת שוב לפריז כדי להכריז על המכשירים החדשים בסדרת ה-P30.

ההכרזה תערך ב-26 במרץ בשעות הבוקר, כחודש לאחר סיום תערוכת הסלולר הגדולה שתתחיל בברצלונה בשבוע הבא – מספיק זמן כדי שאור הזרקורים יתמקד בהכרזה שלפי הרמז של וואווי הולכת להיות משמעותית, כשהיא משתמשת במשפט 'לשכתב את הכללים'. כך או כך, הסדרה החדשה אמורה לכלול שלושה מכשירים, P30 וציוד P30 Pro ו-P30 Lite.

 

שני הדגמים הראשיים יגיעו, לפי ההערכות, עם מסכים בגודל של 6.1 אינץ' ו-6.5 אינץ' בהתאמה, ברזולוציית +FHD זהה ועם מגרעת קטנה. שניהם גם אמורים להיות מבוססים על המערכת על שבב המובילה של החברה, Kirin 980, שהוצגה לראשונה במכשירים המובילים של סדרת ה-Mate 20.

עדיין לא מראה את המכשיר

כמו בהכרזות הקודמות בסדרה, כנראה גם בסיבוב הזה בפריז המצלמות יעמדו במוקד, שלוש מהן ב-P30 ועם תוספת של עדשה נוספת ב-P30 Pro שאמורה לספק זום אופטי 'אמיתי' בשיעור שעוד לא הוצג עד היום בטלפונים: 10x. המכשיר המוביל גם אמור לתמוך בטעינה מהירה מאוד.

הסרטון ששילבה החברה בציוץ, דרך אגב, לא מראה את המכשיר ולא מתייחס אליו מעבר לשמו בסוף. מה שהוא כן עושה זה להציג בניינים בולטים בעיר, כמו מגדל אייפל וכנסיית נוטר-דאם, עם זום מהיר כלפיהם – אולי כדי לרמוז על מה שעומד להשתנות בתחום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים