שאומי נגד סמסונג: תשיק טלפון חדש במקביל להשקת Galaxy S10

טרם פורסמו הפרטים הרשמיים על אודות המכשיר אולם מתמונות הגב שלו שפורסמו ברשת עולה כי הוא יכלול בין השאר חיישן טביעות אצבע, שלוש מצלמות ויתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 ●אמור להגיע לשוק בפועל לקראת סוף מרץ

Mi 9 של שאומי. צילום: יח"צ

שאומי, בלי להתבייש, הודיעה שהיא תשיק טלפון דגל חדש במקביל להשקת ה-Galaxy S10 של סמסונג בעוד שלושה ימים. והמכשיר החדש Mi 9 הוא מכשיר שהולך על פניו לתת קרב.

הפרטים המלאים אודות Mi 9 עדיין לא פורסמו, אבל החברה עצמה כבר טרחה לשלוח לרשת תמונות שמציגות את גב המכשיר. מהתמונות עולה כי האלמנט הבולט בו הוא שלוש מצלמות. המצלמה הראשית תציע אבחנה של 48 מגה-פיקסל ותהיה מבוססת על החיישן החדש של סוני, ה-IMX586, שזוכה לאימוץ די נרחב במכשירים החדשים שיוצאים לשוק – כולל כבר במכשיר שוק ביניים של שאומי בעצמה.

המצלמה האמצעית מבין השלוש תהיה מצלמה בגודל של 12 מגה-פיקסל, עם עדשה רחבה, והיא משמשת כמצלמת הטלפוטו לצורך התמקדות, עם תמיכה בזום אופטי ברמה של 2x. המצלמה השלישית, עם חיישן 16 מגה-פיקסל, מיועדת לתמונות רחבות במיוחד ותומכת בזווית צילום של 117 מעלות, וכן ביכולת לצבע צילומי מקרו ממרחק של 4 ס"מ בלבד. המצלמה מקדימה תהיה בגודל 20 מגה-פיקסל.

מה שעוד רואים, או בעצם לא רואים, הוא חיישן טביעות אצבע. המכשיר יגיע עם מסך AMOLED, שגודלו טרם ידוע, עם חיישן טביעות אצבע מתחת. תהיה גם מגרעת בדמות טיפה שתכיל את המצלמה הקדמית, ולפי החברה השול יהיה בעובי של 3.6 מ"מ בלבד – לדבריה, הדק ביותר בתעשייה.

מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד 9 מתחת לממשק MIUI 10 שאמור להתעדכן בקרוב ל-MIUI 11, ואת הכל תפעיל המערכת על שבב Snapdragon 855 החדשה.
החברה גם הציגה כבר מספר תמונות שמציגות את הצבעים המרהיבים והייחודיים בהם יוצע המכשיר שאמור להגיע לשוק בפועל לקראת סוף מרץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים