האם גוגל בדרך לייצר בעצמה את מעבדיה?

הענקית מרכיבה בהודו צוות של כ-20 מהנדסים ואנשי מקצוע בתחום תכנון השבבים שחלקו כולל אנשי מקצוע ששכרה משורות אינטל, NVIDIA וקוואלקום ● המהלך מהווה צעד משלים מהחלטתה לרכוש את חטיבת ייצור הטלפונים מ-HTC

גוגל

גוגל מתכוונת, כך עולה מדיווחים שונים, לבנות בעתיד את המעבדים בהם היא משתמשת במכשירים שלה בעצמה, בדומה ליצרניות אחרות בתחום הטלפונים החכמים והטאבלטים.

החברה מרכיבה בהודו צוות של כ-20 מהנדסים ואנשי מקצוע אחרים בתחום תכנון השבבים שחלקו כולל אנשי מקצוע שהענקית שכרה משורות אינטל, NVIDIA וקוואלקום.

המהלך שגוגל מובילה כעת הוא צעד משלים מהחלטתה משנה שעברה לרכוש את חטיבת ייצור הטלפונים מ-HTC שהייתה אחראית לייצור חלק ממכשירי ה-Pixel של גוגל. בדומה לסמסונג, אפל ווואווי, גם גוגל רוצה לקחת אחריות מלאה על המערכות על שבב של המכשירים שלה, ובעצם להפוך לעוד חברה שמייצרת שבבים באמצעות קווי ייצור של מפעלי שבבים.

עצמאית יותר בבחירות שלה

מהלך כזה יאפשר לגוגל גם להיות עצמאית יותר בבחירות שלה לעומת מצב בו היא צריכה להסתמך על מערכות על שבב שמיוצרות בידי חברות אחרות – קוואלקום בעיקר.

גוגל, לפי ההערכות, גם לא מתכוונת לעצור במעבדים למכשירי טלפון. לפי הדיווחים התוכנית היא בסופו של דבר גם לתכנן שבבים שישולבו בדטה סנטר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים