UCL תגייס השנה 50 עובדים

החברה פצחה בקמפיין במסגרתו תגייס עובדים למגוון פרקטיקות פיתוח, עם דגש על עולמות ה-BI, ניתוח מערכות, מנהלי פרויקטים ובודקי תוכנה

לימור שחר, משנה למנכ"ל ומנהלת פעילות מיקור החוץ ב-UCL. צילום: יח"צ

UCL, הפועלת בשירותי מיקור חוץ לכוח אדם טכנולוגי, תגייס השנה חמישים עובדים.

החברה פצחה בקמפיין במסגרתו תגייס עובדים למגוון של פרקטיקות פיתוח, עם דגש על עולמות ה-BI, ניתוח מערכות, מנהלי פרויקטים ובודקי תוכנה. בתחום הפיתוח, הקמפיין יתמקד במפתחי דוט.נט, ג'אווה, ומפתחים לפלטפורמות מיינפריים וקובול, שעדיין דרושים במגזרי הפיננסים, בנקאות, ביטוח ובמגזר הציבורי. בעולם ה-BI, הגיוס יהיה של מנתחי מערכות, ארכיטקטים, מנהלי פרויקטים, מפתחי BI. עוד יגויסו בודקי תוכנה בעלי ניסיון בסביבות Web וסביבות בסיסי נתונים.

"חבר מביא חבר"

כ-40% מהגיוסים ל-UCL התבצעו בשנים האחרונות בצורת מבצעי "חבר מביא חבר", 30% מהגיוסים נערכו דרך פייסבוק ולינקדאין, ו-30% הגיעו מאתרי הדרושים. מטרת הקמפיין היא לעמוד בביקושים לעובדים מצד לקוחות החברה.

בחברה ציינו כי הפנייה בקמפיין הגיוס היא לקשת רחבה של מועמדים פוטנציאליים, החל מבוגרים מצטיינים של האוניברסיטאות ויחידות התקשוב הצה"ליות, ועד עובדים מנוסים בגילאי 50 פלוס.
הקבוצה, בראשה עומד המנכ"ל יוסי רודריק, מונה כיום מאה עובדים. החברה מספקת כוח אדם טכנולוגי מקצועי ושירותי ייעוץ מתמחים. על לקוחות החברה נמנים ארגונים ממגזרים שונים: ביטוח, בנקאות, בתי השקעות, כרטיסי אשראי, מגזר ציבורי, תחבורה, בריאות, ועוד.

לדברי לימור שחר, משנה למנכ"ל ומנהלת פעילות מיקור החוץ ב-UCL, "החברה חווה גידול דו-ספרתי משנה לשנה – במספר העובדים, וגם בהיקף הפעילות העסקית. הגידול בא לידי ביטוי בהיבט של כניסה ללקוחות חדשים במגזר הארגוני, והן בהיבט של הרחבת הפעילות אצל הלקוחות הקיימים. מדיניות הגיוס שלנו מעודדת העסקה של כישרונות בלא תלות בגיל, מצב משפחתי או מקום מגורים. נדרשים עובדים בעלי הניסיון הנחוץ, גישה שירותית ויכולת עבודה בצוות."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים