מיקרוסופט מתעקשת שתעזבו את Internet Explorer

מפצירה שוב במשתמשים בדפדפן הישן להשאיר את השימוש בו מאחור ● אם תמשיכו אתם תסיימו בתרחיש בו, בגין מיטוב של הדברים שאתם עושים כרגע, אתם תגיעו למצב בו לא תוכלו להשתמש ביישומים חדשים כשהם יגיעו", אמר כריס ג'קסון, ממנהלי אבטחת הסייבר הגלובלי של הענקית

היה שלום, אינטרנט אקספלורר

מיקרוסופט ממשיכה להילחם בהמשך השימוש ב-Internet Explorer, והיא מפצירה עוד פעם במשתמשים בדפדפן הישן להשאיר את השימוש בו מאחור.
למרות שנתח השוק של הדפדפן הוותיק של מיקרוסופט כפול מזה של הדפדפן הנוכחי, 8% לעומת 4%, ולמרות שבחברה מפתחים כזכור גרסה חדשה של Edge שתהיה מבוססת על מנוע ה-Chromium שנמצא בבסיס של Chrome, הדפדפן מוביל השוק של גוגל, במיקרוסופט ממשיכים במאמצי למנוע את השימוש ב-IE.

למעשה, אם שואלים את כריס ג'קסון, ממנהלי אבטחת הסייבר הגלובלי של החברה, מדובר בסכנה בוודאות, ובספק אם בכל מדובר עדיין בדפדפן. "אתם מבינים IE הוא סוג של פתרון תאימות. אנחנו לא תומכים בסטנדרים חדשים עבורו, ולמרות שהרבה מאוד אתרים מתפקדים היטב, המפתחים כיום בעיקרון כבר לא בוחנים אותו בבדיקות התאימות שלהם. הם בודקים רק דפדפנים מודרניים", הוא כתב בפוסט שעלה באתר החברה.

"לא תוכלו להשתמש ביישומים חדשים כשהם יגיעו"

ג'קסון, שמציג בפוסט את השינויים העיקריים שעבר הדפדפן המוביל מפעם עד לגרסתו הנוכחית, פונה בעיקר לתחום העסקי בו נמצאים רוב המשתמשים שעדיין משתמשים ב-IE. "אם תמשיכו אתם תסיימו בתרחיש בו, בגין מיטוב של הדברים שאתם עושים כרגע, אתם תגיעו למצב בו לא תוכלו להשתמש ביישומים חדשים כשהם יגיעו. ומכיוון שיישומים חדשים מגיעים בקצב הולך וגדל, אנחנו רוצים שתימנעו מכך שאתם תפסידו חלקים הולכים וגדלים של הרשת", הוא כתב.

הוא הוסיף ש-IE, מכיוון שהוא נבנה כדי לתת מענה לסטנדרטים ישנים, כבר אינו בטוח לשימוש לחלוטין, כשבנוסף אותם סטנדרטים הם למעשה 'חוב טכני' שהיה צריך לשלם כדי להתאים לאחור, שגורם בפועל לגלוש בסטנדרטים של 1999, לטענתו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים