תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » "אם שרת עושה בעיות, אני חוסם אותו ומרים חדש ב-6 שניות"
איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל. צילום: ניב קנטור

"אם שרת עושה בעיות, אני חוסם אותו ומרים חדש ב-6 שניות"

כך לפי איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל ● זימן דיבר בפאנל לקוחות של נוטניקס

מאת 7 בפברואר 2019, 14:55 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

"היו לנו לא מעט בעיות בעולם התשתיות, ולכן העברתי אותן לאלה של נוטיקס. כיום, אם שרת עושה לי בעיות, אני מנחה את העובדים שלי לחסום אותו, ובתוך שש שניות מעלה לאוויר שרת חדש וכלל לא טורח לבדוק מה מקור הבעיה בשרת שחסמתי", כך אמר איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל.

זימן דיבר במסגרת פאנל לקוחות נוטניקס ישראל. הפאנל נערך במסכרת כנס Next On Tour . – שערך הסניף הישראלי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים נערך אתמול (ד') באולם כנסים אבניו בקריית שדה התעופה והנחה אותו דיראג' פאנדי, מנכ"ל ומייסד החברה.

ברינקס ישראל, הסביר זימן, פועלת בחמישה מרכזים לוגיסטיים בפריסה ארצית ומספקת שירות למאות לקוחות מסחריים, בעשרות אלפי נקודות איסוף מדי חודש. לדבריו, "אנחנו עוסקים בשינוע של כמיליארד שקלים ביום ופועלים לפי הוראות משטרת ישראל והנחיות הביטחון של החברה העולמית. יש לנו את הביטוח הטוב בעולם".

זימן הוסיף ואמר כי "הפריסה הרחבה שלנו מאפשרת גמישות, זמינות ויעילות תפעולית, עם יכולת להמשך פעילות בזמני חירום, לצד שיפור היכולת להתאוששות מאסון".

"מערכת שו"ב מהמשוכללות בעולם"

בהיבט ה-IT, אמר, "השירות שלנו מתבסס על מערכות מידע מהמתקדמות שישנן. יש לברינקס מערכת שו"ב מהמשוכללות בעולם. השירות שלנו ניתן סביב השעון ויש לנו, בין השאר, ערוץ חדש להפקדת כספים: קומפיוסייף, כחלופה מיטבית לאופן הפקדת כספים בסניפי הבנק של לקוחות הקמעונאיים והעסקיים. כספת ממוחשבת המותקנת במרכזי קניות ועסקים, משדרת את נתוני הפקדות הכספים לברינקס. בשיתוף עם הבנק, מזוכה סכום ההפקדה שהלקוח הצהיר, על בסיס יומי. תכולת ההפקדה יכולה להכיל שטרות, מטבעות והמחאות המאוחסנים במעטפת ביטחון. השירות מלווה באפליקציה סלולרית ידידותית וקלה לשימוש המאפשרת שליטה מרחוק על ההפקדות".

"לפני שלוש שנים, כשהתחלתי בתפקידי בנינו מערך וירטואליזציה לעמדות הקצה כדי לענות על זמינות ותקנות מחמירות של אבטחת מידע, מאז ההטמעה של נוטניקס, יש לי שקט ואין לי כאב ראש ובעיות של סיכון עסקי שיכולים להשפיע תזרים המזומנים במשק והטענת כסף בכספומטים. אנו חברה פיננסית, שלא יכולה להרשות לעצמה תקלות ונפילות", סיכם זימן.

שרון חיימוביץ', מנמ"ר ACE. צילום: ניב קנטור

שרון חיימוביץ', מנמ"ר ACE. צילום: ניב קנטור

שרון חיימוביץ', מנמ"ר ACE, אמר כי עד לפני שנתיים, בשנת 2016, רשת החנויות הייתה בבעלות אלקטרה מוצרי צריכה, ואז נמכרו לקדמה.
"ערכנו חידוש ל-IT", אמר, "העברנו את התשתיות הקיימות והחלפנו אותן ב- HyperConverged Infrastructureשל נוטניקס. הפרויקט היה קצר מאד וארך חצי שנה. כעת אנו על תשתיות נוטניקס והולכים לפרויקט ERP רחב היקף".

עדי פרידן, מנהל תשתיות IT, ג'יימס ריצ'רדסון/ צילום: ניב קנטור

עדי פרידן, מנהל תשתיות IT, ג'יימס ריצ'רדסון/ צילום: ניב קנטור

עדי פרידן, מנהל תשתיות IT בג'יימס ריצ'רדסון, אמר כי "אנו עסק הפועל סביב השעון, ועבורנו מה שחשוב זו זמינות סביב השעון לכל האפליקציות וכל משאבי מחשוב. בעקבות החלפת התשתיות לנוטניקס התקצרו חלונות זמני הגיבוי והשדרוגים, 'חתכנו' את זמני התחזוקה מימים לשעות, הזמן הנדרש לתחזוקות השונות של חומרות תוכנות ומערכות הפעלה – נחסך. כך, אנו יכולים להתמקד בביזנס". הוא סיים באומרו כי "בשלב הבא נעביר את ה-DR על גבי תשתיות נוטניקס".

אלדד עומר, מנמ''ר איילון חברה לביטוח. צילום: ניב קנטור

אלדד עומר, מנמ"ר איילון חברה לביטוח. צילום: ניב קנטור

אלדד עומר, מנמ"ר איילון חברה לביטוח, אמר כי "החלפנו את התשתיות שלנו לאלה של נוטניקס לפני כשנה. התפיסה בעבר שלנו היתה תפיסת מחשוב קלאסית. החלטנו על סביבת VDI שלנו לטובת התחלת המסע לדטה סנטר החדש. כעת, לאחר שסיימנו, רוב המערכות רצות על גבי הפלטפורמה של נוטניקס, חוויית המשתמשים טובה יותר, והם חדלו להתלונן. זה פישט את ניהול המחשוב שלנו באופן דרמטי". הוא סיים בציינו כי "לפני חודשיים היה לנו 'קראש', בשל רכיב שלא קשור לנוטניקס – וקיבלנו תמיכה במהירות. נרחיב את התשתיות של נוטניקס ונריץ כמה מערכות אבטחה ומערכות עתירות ביצועים – וזה יקרה בעתיד הקרוב".

שמעון חקון, מנהל תשתיות IT בנטפים. צילום: ניב קנטור

שמעון חקון, מנהל תשתיות IT בנטפים. צילום: ניב קנטור

שמעון חקון, מנהל תשתיות IT בנטפים, אמר כי "רצינו לענות לכמה קריטריונים: אמינות וקלות הטמעה. בחרנו בנוטניקס, וקיבלנו פתרון טוב להיבטי הייצור שלנו. הלקוחות אמרו שזה 'טוב מדי מכדי להיות אמיתי. יש לזכור כי הטמעה גלובלית אינה משימה קלה, ההטמעה היתה פשוטה וכיום, תשתיות נוטניקס קלות לתחזוקה".

"אם שרת עושה בעיות, אני חוסם אותו ומרים חדש ב-6 שניות" Reviewed by on . "היו לנו לא מעט בעיות בעולם התשתיות, ולכן העברתי אותן לאלה של נוטיקס. כיום, אם שרת עושה לי בעיות, אני מנחה את העובדים שלי לחסום אותו, ובתוך שש שניות מעלה לאוויר "היו לנו לא מעט בעיות בעולם התשתיות, ולכן העברתי אותן לאלה של נוטיקס. כיום, אם שרת עושה לי בעיות, אני מנחה את העובדים שלי לחסום אותו, ובתוך שש שניות מעלה לאוויר Rating: 0

הגיבו