ארה"ב: נהג אובר הותקף בברוטליות על ידי לקוח ללא כל סיבה

נוסעים במכוניות של חברת שיתופי ההסעות אובר מתבקשים לנקד ולדרג את הנהגים שלקחו אותם, כדי שנוסעים אחרים ידעו להישמר מפני נהגים לא אדיבים או בטוחים - אבל מי שומר על הנהגים? ● נהג באריזונה נחתך באכזריות בצווארו על ידי לקוח שכלל הנראה חווה התקף זעם

אובר. צילום אילוסטרציה: Pe3check, BigStock

זה קרה באריזונה, ארצות הברית, ביום ד' האחרון בשעות הלילה. לקוח שנסע ברכב של אובר תקף את הנהג וחתך את צווארו לכל אורכו, ללא התגרות או ריב מוקדם בינו לבין מסיעו, ובמה שנראה כהתקף חימה. אחרי התקיפה הקשה, קפץ הנוסע מכלי הרכב וברח מהמקום, כך על פי המשטרה.

התוקף, פרנסיסקו דיאז בן ה-45, נעצר לאחר מכן והואשם בניסיון לרצח מדרגה שנייה ולתקיפה חמורה.

הדברים החלו כעניין שבשגרה כשנהג אובר נקרא דרך האפליקציה לאסוף לקוח שהזדהה בשמו הפרטי בלבד. השניים החלו בנסיעה לכיוון ביתו של התוקף בטולסון. הנהג, ששמו לא פורסם לפי בקשתו, סיפר לתקשורת שזמן קצר לפני שהגיעו ליעד, הנוסע רמז שהוא רוצה לרדת. לדבריו, כשפנה להסתכל על הנוסע הרגיש "משהו שעובר על צווארי או באזור הגרון", ואז הבחין שהוא מדמם. ממסמכי בית המשפט עולה כי דיאז והנהג נאבקו אחרי התקיפה, ולפני שהנוסע המבעית קפץ לפי הדיווחים מהמכונית וברח.

"את לא יודעת למה אני מסוגל"

נהג אובר התקשר למוקד החירום, נלקח לטיפול והתגלה כי מלבד חתך קשה בצווארו, הוא סבל גם מכמה חתכים עמוקים בידיו, שככל הנראה היו תוצר של המאבק בין השניים.

מאוחר יותר הצליחה המשטרה לאתר את החשוד דיאז כיוון שהוא מסר את כרטיס הביקור שלו למלצרית במסעדה מוקדם יותר באותו לילה. כאשר המשטרה התעמתה איתו, הוא הודה, כך כל פי המשטרה, כי שלף סכין ונפנף אותו מול הנהג, אבל דיאז אמר למשטרה להגנתו: "הרגשתי שנהג אובר עומד לפגוע בו". עם זאת, עדים שנתקלו בדיאז במסעדה באותו לילה דיווחו כי כבר אז התנהג באופן מוזר.

אחת העדות לתקרית אף אמרה ל-Fox 10 שראתה את החשוד ליד הבר מוקדם יותר באותו לילה וטענה שהוא הראה לה את הסכין שלו ואמר, "את לא יודעת למה אני מסוגל".

לדבריה הוא אף אמר את הדברים, כסוג של איום, שוב ושוב, לאנשים שונים שניסו להרחיק אותו מהבר. דיאז ממתין למשפט ונקבעו לו דמי ערבות של חצי מיליון דולר, כך שנראה שהוא לא ישוב לנסוע במוניות אובר, או Lyft, בקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים