נפרדו כידידים? אפל ובר-זאב כבר לא יחד

כשנה וחצי לאחר שהצטרף לאפל ממיקרוסופט, עזב אבי בר-זאב את החברה ● נחשב לאחד המובילים בתחום המציאות המדומה והמציאות הרבודה

אפל. צילום: BigStock

כשנה וחצי לאחר שהצטרף לאפל ממיקרוסופט, עזב אבי בר-זאב, מי שנחשב לאחד מממציאי משקפי המציאות הרבודה Hololens, גם את תפקידו זה.

בר-זאב, שגוייס לאפל כדי להוביל את הפיתוח של ערכת משקפי המציאות הרבודה עבור החברה עם סמל התפוח, עזב להגדרתו כדי להתחיל לספק ייעוץ פרטי בתחום לחברות שרוצות לפתח מאמצים דומים וזאת בזמן שהוא מחפש את דרכו לקראת 'הדבר הגדול הבא שלי'.

"הייתה לי העזיבה הכי טובה"

"עזבתי את העבודה במשרה מלאה באפל במהלך ינואר. הייתה לי העזיבה הכי טובה שאפשר להעלות על הדעת. יש לי רק דברים טובים לומר על אפל ואין לי כוונה להתייחס לתוכניות שלה לגבי מוצרים מסוימים", הוא אמר לאתר של המגזין ווריאטי.

בר זאב נחשב לאחד המובילים בתחום המציאות המדומה, ובהמשך גם למציאות הרבודה בה משולבים אלמנטים של מציאות מדומה בתוך סביבה מציאותית. בעברו, במהלך שנות התשעים במאה הקודמת הוא גם עבד בצוות של דיסני שפיתח חוויות ראשוניות בתחום.

לפני שהגיע לאפל הוא אף הספיק לעבוד מספר שנים באמזון בה שימש כמנהל בכיר לפיתוח חוויות דיגיטליות, שכלל בפיתוח ממשקים מודרניים, וכן היה מהאחראים לפיצוח של Amazon Prime Air, השירות במסגרתו אמזון רוצה להוביל משלוחים ללקוחות באמצעות רחפנים.

אפל אמורה להשיק את ערכת המציאות הרבודה שלה מתי שהוא במהלך 2020, וההיפרדות מבר-זאב יכולה אולי להצביע על כך שאב הטיפוס כבר מוכן לבדיקות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים