הילדים מכורים לסמארטפון? אלו הם הפתרונות של גוגל לבעיה

לרגל יום האינטרנט הבטוח הציגה ענקית הטכנולוגיה אפליקציה שפיתחה וטיפים המבקשים לסייע להורים לנהל "חיים דיגיטליים בריאים וחכמים יותר"

04/02/2019 16:41
עם מי שוחחו הילדים ב-Messenger Kids? צילום אילוסטרציה: BigStock

לרגל יום האינטרנט הבטוח שיחול מחר (ג') הציגה היום (ב') גוגל את אפליקציית Family Link המאפשרת להורים לקבוע כללים למרחב הדיגיטלי של ילדיהם.

בגוגל אמרו כי האפליקציה מאפשרת להורים ליצור עבור הילדים כללים לשימוש בריא וחכם יותר במרחב הדיגיטלי. האפליקציה, שזמינה גם בעברית, נותנת להורים יכולת להבין את הרגלי צריכת המדיה של הילדים באמצעות דוחות פעילות המראים את היקפי השימוש באפליקציות שונות, להחליט עבורם מתי הגיע הזמן לעזוב את הטלפון הנייד (באמצעות הגדרת זמן שינה או אפילו נעילת המכשיר מרחוק) ולפקח ולאשר את האפליקציות שהם בוחרים להוריד.

בענקית הטכנולוגיה ציינו כי ניתן למצוא את המיקום שלהם אם המכשיר מחובר לאינטרנט ואפילו להגדיר בקרת הורים לחשבון של הילדים על גבי המחשב הביתי.

בגוגל הוסיפו כי פיקוח על השימוש במכשיר הסלולרי מעל גיל 13 צריך להיות בהסכמת הילדים. לבני הנוער קיימת זכות להפסיק את הפיקוח על השימוש בנייד באופן חד-צדדי בכל רגע שירצו, אך במקרה זה אפליקציית Family Link תנעל את המכשיר למשך 24 שעות על מנת שההורים יוכלו בזמן זה לשוחח עם ילדיהם או לפעול בדרך אחרת.

הטיפים של גוגל:

  • צרו בקרת אינטרנט לילדים ולבני נוער. התהליך לוקח 10 דקות ומחייב חשבון גוגל נפרד להורה ולילד.
  • אם כרטיס האשראי שלכם מותקן על גבי חשבון הילדים בחנות האפליקציות של גוגל, צרו ספריית אפליקציות משפחתית. תוכלו להגדיר את אמצעי התשלום המשפחתי (ולהיות אחראים על אישורי הרכישה) ולשתף עם כולם אפליקציות ומשחקים.
  • קראו את מדריך Google Play להורים, תוכלו להימנע מחיובים לא רצויים וללמוד איך להגביל הורדה ורכישה של אפליקציות על פי גיל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים