מה יכיל המראה החדש של ג'ימייל?

לפי גוגל, העיצוב כולל אימוץ של שפת העיצוב המעודכנת, אותה הנחילה גם לגרסה השולחנית של ג'ימייל, בהתאם לקווי העיצוב הנקיים, הברורים והמאווררים משהו שהיא מנחילה בשנתיים האחרונות לכל היישומים שלה

תהפוך למרכז תקשורת. Gmail

גוגל החלה בהשקה הדרגתית של גרסה חדשה של אפליקציית הדוא"ל שלה Gmail למכשירי האנדרואיד, שתשלב כמה מהדברים שהחברה כבר שינתה בגרסת הדפדפן של שירות הדואר בענן שלה.

הדבר הבולט ביותר, לפי גוגל, הוא אימוץ שפת העיצוב המעודכנת, אותה הנחילה לגרסה השולחנית של ג'ימייל, בהתאם לקווי העיצוב הנקיים, הברורים והמאווררים משהו שהיא מנחילה בשנתיים האחרונות לכל היישומים שלה.

בנוסף, היא תציע גם עבור משתמשי המובייל את האפשרות להשתמש בתכונות כמו כתיבת הודעה חכמה, כשהג'ימייל מציע למשתמשים משפטים וביטויים שונים, בהתאם לניתוח של ההודעה המתקבלת שאליה עונים. עוד תאפשר העברת הודעות לטיפול מאוחר יותר, כדי שיחזרו ויעלו שוב במועד נוח יותר לקריאה וטיפול, וכן האופציה לתעדף הודעות.

שינויים נוספים שצפויים משתמשי המובייל לגלות הם אפשרות לצפות במהירות בקבצים מוספים, מבלי לפתוח אותם בפועל, מעבר קל בין מספר חשבונות דוא"ל, ועוד.

אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא שבעת קבלת הודעה, גוגל תעריך באמצעי האבטחה שלה כי היא מכילה סכנה, ואם כן – תופיע על המסך הודעה גדולה בצבע אדום שתספק אזהרה מתאימה.

הגרסה החדשה תשוחרר במהלך השבועות הקרובים לסביבת אנדרואיד ו-iOS כאחד, ולפי גוגל היא מתכוונת עד סוף 2019 לעדכן עוד כמה וכמה אפליקציות באופן דומה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים