פורטנייט: לא ניתן היה לשחק במשך כשעתיים וחצי

המשתמשים הכבדים ברחבי העולם כססו ציפורניים במהלך הפסקת הפעילות של המשחק הפופולרי והממכר ●, התקלה פחות הורגשה אצל השחקנים הישראלים והאירופים, שכן היא אירעה בלילה

האם התובעים את אפיק גיימס "ירקדו" כל הדרך מבית המשפט? צילום אילוסטרציה: BigStock

מי שניסו לשחק ב-Fortnite: Battle Royale אמש (ב') נתקלו בבעיה – המשחק לא עלה ובמקום התקבלה הודעת "אין לכם הרשאה". למזלם של המכורים הכבדים מישראל ומאירופה בעיקר, התקלה התרחשה בשעות הלילה, כשהם אולי חולמים על ההתרחשויות בפורטנייט אבל לא משחקים בו הלכה למעשה.

פורטנייט – המשחק הלוהט של Epic Games – הוא אחד ה"שגעונות" האחרונים שמטלטלים את העולם, עם כ-200 מיליון שחקנים שהכותר התגאה בהם והכנסות בגובה 2.4 מיליארד דולר בשנת 2018, וכמו כן עם לא מעט דיווחים על התמכרות, על נזקים למוחותיהם של ילדים צעירים שלא יכולים להפסיק לבלות איתו, עם כמה צעדי ריקוד שכולם אוהבים לבצע לאחריו, ואפילו עם האשמות מצד ידוענים על גנבת הריקודים שלהם לצורך המשחק.

עדכונים בדף הסטטוס בלי יותר מדי הסברים

"אנו מודעים לכך שחברים נתקלים בבעיות בעת ניסיון להשתמש בשירותי Epic Games", צייצה החברה בטוויטר. "אנחנו עובדים כרגע על פתרון ונמשיך לעדכן אתכם". לפי ההודעות החברה זיהתה בעיות בכניסה למשחק וכן לחנות שלה, ה-Epic Games Store. חלקים אחרים של השירותים אונליין הקשורים בפורטנייט, כמו פורומים, רשימות חברים, התאמות בתוך המשחק ועוד המשיכו לפעול.

"זיהינו בעיה עם כניסות, וכמה שחקנים עלולים להתקשות להתחבר לשירותי Epic Games", ציינה החברה ב-Status Page שלה. "אנו נשמור אתכם מעודכנים בזמן שאנו פועלים לפתרון העניין".

בהמשך עדכנה החברה כי "אנו צופים התאוששות בשירותי Epic Games כתוצאה מהתיקונים שיישמנו, ונמשיך לפקח על מנת להבטיח שחזור מלא".

כעבור כשעתיים וחצי הודיעה Epic בדף הסטטוס ש"התקרית נפתרה", לרווחת השחקנים הלהוטים.

באשר לסיבת ההפסקה, דובר החחברה אמר שאלו יפורטו בדף הסטטוס אבל בינתיים לא הרחיבה החברה את מה שמתואר בתקשורת כ"תקלה בשרתים". יצוין כי ההפסקה בשירותים התחילה כשמונה שעות לפני שהמפתחת הייתה אמורה להחיל עדכון V7.30, שיציג את Chiller Grenade ויוסיף תמיכה בבקרות ניידים, ושתוכנן לשעות שלפנות בוקר של ה-29 בינואר. לא ברור אם יש קשר בין המקרים ולפי הדיווחים, העדכון נראה כמתרחש בכל מקרה על אף התקלות.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מתן

    למה הפורטניט של עדין לא עובד לי אחרי העדכון זה לא מצליח לי להכנס

  2. דדדד

    איזה טימטום אנושי, היה עדכון אז הם משביתים את השרתים כי יש פאקינג עדכון אתם בדיחה

אירועים קרובים