פרולוג'יק תגייס השנה 100 עובדים

ליאור לוי, מנכ"ל החברה: "זהו קמפיין גיוס העובדים הגדול ביותר מאז הקמת החברה לפני 12 שנים"

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק. צילום: יח"צ

פרולוג'יק תגייס השנה 100 עובדים, כך הודיעה בימים אלו החברה .

במסגרת הקמפיין בכוונת פרולוג'יק לגייס עובדים בתחומי תשתיות IT, ביג דטה, הגנת הסייבר ואבטחת מידע, ניהול ויישום תשתיות אפליקטיביות, ניתוח מערכות ופיתוח תוכנה.

בחברה יש כיום יותר מ-250 עובדים ואלו החדשים שיגויסו הם ממגוון תחומים סיסטם, תקשורת, וירטואליזציה, ענן, אבטחת מידע, תקשורת, גיבויים, ואוטומציה; מומחים לניהול בסיסי נתונים (DBA) בפלטפורמות של אורקל, סאפ ו-SQL, כמו גם לסביבות קוד פתוח; מפתחי ג'אווה, דוט.נט, מפתחי BI ומובייל וכן אנשי DevOps.

החברה מסרה כי תיתן דגש על גיוס והשמה של בוגרי יחידות התקשוב והטכנולוגיה בצה"ל, כמו גם בוגרים מצטיינים של האוניברסיטאות המובילות.

גידול מהיר בפעילותה במגזר הממשלתי

בחברה ציינו את הגידול המהיר שחל בפעילותה במגזר הממשלתי, בשל זכייתה לפני כשנה וחצי במכרז חשכ"ל לאספקת שירותי מחשוב וכוח אדם טכנולוגי למשרדי הממשלה וליחידות הסמך. פרולוגי'ק מעסיקה כיום במשרדי הממשלה כמה עשרות יועצים במגוון תחומי מחשוב.

לצד פעילותה במגזר הממשלתי, על לקוחות החברה נמנים ארגוני אנטרפרייז ומהמגזר העסקי, ביניהם בנקים, חברות ביטוח, טלקום, היי-טק, פארמה, ועוד. באחרונה היא רכשה את חברת דיינמיקס, המתמחה באספקה של שירותים מקצועיים לעולמות תשתיות המחשוב הארגוניות, כולל תשתיות ענן ואבטחת מידע.

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, ציין כי "אנו חווים גידול מהיר בפעילות החברה בשיעור של כ-30% משנה לשנה. קמפיין גיוס העובדים שאנו משיקים כעת הוא הגדול ביותר מאז הקמת החברה לפני 12 שנים, והוא נועד לעמוד בביקושים מצד לקוחותינו לכוח אדם טכנולוגי מקצועי, מיומן ומנוסה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זאק

    תותח על חלל ! כל הכבוד, אולי בזכות האתר החדש המדהים שהחדש של חברת פרולוג׳יק ;)

אירועים קרובים