מתקפת המתקפלים נמשכת; והפעם – שיאומי

נשיא החברה ואחד ממייסדיה פרסם סרטון באורך דקה בו הוא מציג לראשונה את המכשיר המתקפל הראשון שלה

שיאומי

מתקפת המתקפלים הצפויה בשנה הקרובה תכלול גם את שיאומי, שנשיאה ואחד ממייסדיה, לין בין, פרסם סרטון באורך דקה באתר Weibo, שבו הוא מזמין את הצופים לצפות במכשיר המתקפל הצפוי של החברה. המכשיר החדש מציג תפיסה שונה של קיפול כפול: במקום קיפול פשוט לשניים, שני צדיו של המכשיר מתקפלים ויוצרים מכשיר בגודל סמארטפון.

מלבד הסרטון אין פרטים נוספים על המכשיר, גודלו ומאפייניו. בין מציין בטקסט המצורף לסרטון, כי "לאחר שהצלחנו להתגבר על סדרה של בעיות טכניות, כמו טכנולוגיית מסך גמיש מתקפל… והתאמה של ממשק המשתמש, יצרנו את מכשיר הסלולר הראשון עם מסך מתקפל, שעשוי להיות המכשיר הראשון בעולם עם מסך עם קיפול כפול. העיצוב עם הקיפול הסימטרי משלב חוויה של טאבלט ומכשיר סלולר – שניהם שימושיים ויפים. למרות שזהו עדיין רק מכשיר לשימוש המהנדסים, אנו מראים אותו לכולם…"

בתחילת החודש דלפו גם כמה תמונות של מכשיר שיאומי המתקפל, שיתחרה מול סמסונג, רויול, וואווי ולנובו שכבר ידוע כי הן מתכננות להשיק מכשיר כזה, ובוודאי עוד יצרניות.

נראה כי תערוכת MWC הגדולה שתתקיים בברצלונה בסוף החודש הבא תהיה המקום שבו ייוודעו עוד פרטים רבים על המכשירים המתקפלים הצפויים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים