ירידה חדה במניה של אמדוקס

השבוע רשמה המנייה ירידה ב-8.95% ל-55.06 דולר ● הירידה: בעקבות דו"ח שלילי של בנק ספרוס פוינט קפיטל

אמדוקס

ימים קשים עוברים השבוע על המניה של אמדוקס בעקבות דו"ח קטלני של בנק ההשקעות האמריקני בנק ספרוס פוינט קפיטל (Sprouce Point Capital) . בעבר הוא הגדיר את החברה "כישות עלומה" שרשומה במקלט מס באי ג'רסי שבבריטניה.

הדו"ח יצר מבול של מכירות ובמהלך המסחר של ביום שלישי השבוע המניה ירדה בכ-12% אם כי עד לסגירה הירידות התמתנו ל-8.95%, קרי 55.06 דולר.

יש לציין כי בינתיים המשקיעים לא התייחסו במלוא החומרה לדו"ח, שכן מובאת הערכה שהמניה עשויה לרדת בכ-25 עד 50% לעומת שער הפתיחה של יום שלישי, של כ-61 דולר.

כותבי הדו"ח העריכו כי ההכנסות של החברה יורדות משום שאמדוקס מפתחת ומספקת טכנולוגיות לחברות דוגמת AT&T והדבר בא לידי ביטוי בהכנסות של החברה.

הדו"ח ציין עוד שכשלושים אחוזים מהכנסות אמדוקס באות מהמכירות ל-AT&T ושאמדוקס הסתירה את הירידה בהכנסות באמצעות רכישות של חברות אחרות – כלומר גידול לרוחב ומניפולציות חשבונאיות מהסוג שהיו נפוצות בזמן משבר הדוט קום לפני כעשרים שנה.

מחברי הדו"ח הביעו פסימיות לגבי אמדוקס וציינו את ההאטה בתזרים המזומנים, יתרות הרזרבה הכספיות הנמוכות ומינוף גבוה כסיבות שיקשו על אמדוקס בהמשך מדיניות הרכישות שהיו אחת הסיבות להכנסות בתקופה האחרונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים