מיקרוסופט נפרדת מהארנק שלה

שירות התשלומים Microsoft Wallet יאמר שלום לעולם ב-28 בפברואר הקרוב ● היה זמין בארצות הברית בלבד עבור מבחר יחסית קטן של טלפונים מבוססי Windows Phone

ארנק דיגיטלי. צילום: Shutterstock

מיקרוסופט ממשיכה לבטל את כל הפרויקטים ואת כל הפתרונות שמיועדים לשימוש בטלפונים חכמים המבוססים על מערכת ההפעלה שלה – וזאת אחרי שהודיעה שהיא מפסיקה את התמיכה ב-Windows 10 Mobile ממש לאחרונה.

ה"קורבן" הנוכחי הוא שירות התשלומים Microsoft Wallet המבוסס על שימוש ברכיב NFC. מדובר בשירות תשלומים דומה לזה שהציעו גוגל, סמסונג ועוד הרבה אחרות, והוא יאמר שלום לעולם ב-28 בפברואר הקרוב.

סוגרת את הגולל על התקווה שמיקרוסופט  תשחרר  טלפון חכם חדש

סגירת השירות הזו די ברורה מאליה, גם בגלל שהוא למעשה היה זמין בארצות הברית בלבד וגם עבור מבחר יחסית קטן של טלפונים המבוססים על Windows Phone לדורותיה. אבל יותר מכך, ההחלטה הזו סוגרת כנראה את הגולל גם על התקווה, והייתה כזו, שמיקרוסופט בכל זאת תשחרר מתי שהוא טלפון חכם חדש.

כזכור בעבר הופיעו דיווחים רבים על טלפון בשם Surface Phone שיהיה מבוסס על Windows 10 'הרגילה', ובשנה שעברה אף דווח כי הוא הוחזר לשולחן השרטוטים, אבל סביר יותר להניח במיקרוסופט החליטו לוותר על כך סופית – וסגירת Microsoft Wallet היא רק עוד הוכחה קטנה לכך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים