"כבר לא נדרש לחדור למבצר – מספיק לעמוד לידו"

"היום מנהלי IT ומנהלי אבטחת מידע בארגונים צריכים להעריך מחדש ולבחון את תשתית האבטחה שלהם על מנת לזהות ולחסום את האיומים החדשים ולמנוע את פריצת התשתיות" אמרה אלכסנדרה אלבו, מנהלת אזורי מרכז ומזרח אירופה ב-Bitdefender

אלכסנדרה אלבו, מנהלת אזורי מרכז ומזרח אירופה ב-Bitdefender. צילום: יניב פאר

"אחד האיומים המרכזיים הניצבים כיום בפני ארגונים הוא שהאקרים מחדירים נוזקות למערכות שלהם, ואלו לא מדביקות את המערכות אלא רצות שקט, בבחינת 'לחיות בלי להביא אוכל מהבית'. הנוזקות מנצלות יכולות שקיימות במערכות כדי להתקדם. אנחנו נותנים מענה למצב בו כבר לא צריך לחדור למבצר, אלא מספיק לעמוד לידו", כך אמרה אלכסנדרה אלבו, מנהלת אזורי מרכז ומזרח אירופה ב-Bitdefender.

אלבו ביקרה באחרונה בישראל ונפגשה עם לקוחות של קבוצת אולנט מערכות, המשמשת כמפיצה ראשית שלמוצרי החברה בישראל ואף מטמיעה את מוצריה, כולל מוקד תמיכה, שירות והטמעה.

BitDefender הוקמה בשנת 2001 ברומניה והחלה את דרכה עם תוכנת אנטי וירוס פרי פיתוחה. לאחר מכן היא התקדמה בעולם אבטחת המידע ומספקת כלים מעבר לתוכנת האנטי וירוס, הקיימת בגרסה חינמית, ובגרסה בתשלום. מטה החברה שוכן בבוקרשט ולחברה משרדים בארצות הברית ובאירופה, ונציגויות ב-150 מדינות.

החברה מונה יותר מ-800 עובדים ברחבי העולם ומגנה על יותר מ-500 מיליון משתמשים. על לקוחות החברה נמנים Mentor Graphics מבית סימנס, תאגיד הענק האמריקאי האניוול וממשלת אראגון שבספרד.

"לזהות ולחסום את האיומים החדשים"

לדברי אלבו, "היום מנהלי IT ומנהלי אבטחת מידע בארגונים צריכים להעריך מחדש ולבחון את תשתית האבטחה שלהם. זאת, על מנת לזהות ולחסום את האיומים החדשים ולמנוע את פריצת התשתיות. אחד האתגרים מולם הם ניצבים, הוא סביב תקציב האבטחה – שאינו גדל, אם בכלל, אל מול האיומים המתפתחים. אתגר נוסף הוא הצורך שלהם בניראות לאורך ולרוחב כל המערכות".

"אנו פועלים בתחום ההגנה על תחנות הקצה", אמרה אלבו, "יש לנו סוכן אחד, והוא מקושר לקונסולת הניהול שלנו. ההגנה על תחנות קצה צריכה להתמקד בשלושה שדות: הגנה, ביצועים וניראות, וזה מה שאנו עושים. מדי שנה אנו מוסיפים רכיבים חדשים למוצרינו, תוך שימת לב לשלושת השדות האמורים".

"מבחנים מקצועיים שונים בעולם האבטחה הם המהווים עדות להצלחה שלנו, בחלקם אנו מדורגים במקום הראשון זה ארבע שנים ברציפות", ציינה, "כך, במבחני AV Comparatives בשנת 2018 קיבלה הגרסה בתשלום שלנו ציונים מעולים בכל התחומים".

"אנו כבר הרבה מעבר לתוכנת האנטי וירוס. BitDefender מספקת שירותי אבטחת מידע שונים, לרבות טיפול ברוגלות, פיירוול בקרת פרטיות וסינון דואר אלקטרוני. המערכות שלנו יודעות 'לדבר' עם כמה מערכות הפעלה מעבר לחלונות, לרבות לינוקס. אנו פועלים גם בסביבות וירטואליות של VMWare, מיקרוסופט וסיטריקס", אמרה אלבו.

"יש לנו ערך מוסף דרך הדור הבא של אנטי וירוס, אנו יכולים להציע לארגונים יכולת לזיהוי איומים פוטנציאליים, עוד בטרם הם יהפכו לפריצה בפועל. יש לנו טכנולוגיות לימוד מכונה, המאפשרות להציע מענה גם לאיומים מתקדמים בלתי ניראים, לצד מגוון מוצרים ופתרונות ממוקדים לעולם העסקי" סיכמה אלבו.

מאיה כהן-נפתלי, מנהלת חטיבת הפצת תוכנה באולנט מערכות. צילום: יח"צ

מאיה כהן-נפתלי, מנהלת חטיבת הפצת תוכנה באולנט מערכות. צילום: יח"צ

מאיה כהן-נפתלי, מנהלת חטיבת הפצת תוכנה באולנט מערכות, ציינה כי "החברה פועלת להקמה, תחזוקה, ולייעול תשתיות ה-IT התקשורת ואבטחת המידע של לקוחות ארגוניים. החברה קיימת מזה 25 שנים, ומונה כ-40 עובדים". לדבריה, "לקבוצה ארבע חטיבות: הפצת תוכנה ופרויקטי אבטחת מידע, שירותי IT, חטיבת תקשורת וחטיבת טלפוניה. כך, אנו מספקים פתרון מלא לצורכי האבטחה, התקשורת והמחשוב בארגונים".

"יש לנו מאות לקוחות ארגוניים מכל מגזרי התעשייה – ביטחוני, פיננסי, בריאות, היי-טק, קמעונאות, מזון והארחה היכולת העיקרית שלנו היא מיקוד על טכנולוגיה ברמה גבוהה וניסיון רב, לצד מוקד תמיכה נרחב. הארגונים בישראל שנחשפו למוצר ולטכנולוגיה הייחודית של BitDefender – גרמו בשנה החולפת לגידול משמעותי בהיקף המכירות של החברה בישראל. על בסיס ההבנה העמוקה שפיתחנו בקבוצת אולנט לצורכי הלקוחות בשוק הישראלי, לצד הטכנולוגיה הייחודית, צפויה צמיחה משמעותית של פעילות BitDefender בישראל השנה" סיכמה כהן נפתלי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סנודן

    סוף סוף אנטיוירוס מחברה ישראלית אשר מיטב המוחות הישראלים פיתחו ולראשונה אנטיוירוס והגנה למחשבים היעילים יותר מקספרסקי. בנוסף לשירות טוב ואמין ומערכת המבטיחה בטיחות מפני האקרים.

אירועים קרובים