גוגל: נפרדים מ-Chromecast Audio

לא הגיע למכירות שמצדיקות את המשך קיומו ● חלק ממי שהזמינו אותו בתקופת החגים קיבלו הודעה כי המוצר לא יסופק להם עקב הפסקת ייצורו

גוגל

גוגל החליטה להוריד מהמדף באופן סופי ומוחלט את Chromecast Audio, שלמרות שההצלחה הכוללת של הסדרה, הוא בפני עצמו לא ממש הגיע למכירות שמצדיקות את המשך קיומו – כך, לפחות, על פי חברת האם שלו.

למעשה, חלק מאלו שהזמינו את הדונגל הקטן הזה בתקופת החגים קיבלו כבר הודעה שהמוצר לא יסופק להם, עקב הפסקת הייצור שלו. עם זאת, בחלק מהחנויות של גוגל עדיין אפשר למצוא קצת מלאי במחיר של 15 דולרים בלבד, לעומת המחיר המלא של 35 דולרים בו הוא נמכר בדרך כלל – אולי הסימן כי טוב לסוף הדרך של מוצר.

התקן שמאפשר להזרים אודיו לרמקול ישן

כזכור, מדובר בהתקן שמאפשר בעצם להזרים אודיו לכל רמקול ישן שמצויד בחיבור 3.5 מ"מ תקני, כשהדונגל עצמו מספק בעצם את החיבור האלחוטי עמו מתחברים ל-Google Home כדי להזרים את המוזיקה.

גוגל תמשיך לתמוך ב-Chromecast Audio, ובהודעה הרשמית היא גם הסבירה מדוע היא קיבלה את ההחלטה: "פורטפוליו המוצרים שלנו ממשיך להתפתח וכעת יש לנו מגוון של מוצרים משתמשים שנהנים מאודיו. מכיוון שכך הפסקנו לייצר את מוצרי ה-Chromecast Audio שלנו. אנחנו נמשיך להציע את התמיכה שלנו עבור ההתקנים הללו, כך שהמשתמשים יוכלו להמשיך ליהנות ממוזיקה, פודקסטים ועוד", מסרה החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים