נוקיה השיקה מכשיר ראשון מסדרת C

ה-Nokia C5 איננו סמארטפון לכל דבר - אך בחברה מתעקשים לכנות אותו כך ● הוא מותאם במיוחד לגלישה ברשתות חברתיות, ומספק גישה ישירה אל אנשי קשר מועדפים ואל עדכוני הסטטוס שלהם בפייסבוק ● המחיר הגולמי שלו עומד על 135 דולרים - לפני מיסים ותוכניות מימון

נוקיה (Nokia) השיקה היום (ג') מכשיר חדש, Nokia C5, אותו מכנים בחברה סמארטפון – על אף שלא מדובר בטלפון חכם מובהק. כך, למשל, מידותיו קטנות יחסית לסמארטפונים רגילים, והוא אף אינו מצויד במסך מגע. זהו הטלפון הראשון שנוקיה משיקה במסגרת סדרת C, המתמקדת באינטראקציות חברתיות.

בהתאם לכך, המכשיר הקומפקטי מותאם במיוחד לגלישה ברשתות חברתיות – הוא מספק למשתמש גישה ישירה אל אנשי קשר מועדפים ולעדכוני הסטטוס שלהם בפייסבוק (Facebook), באמצעות המסך הראשי. הוא מתבסס על מערכת הפעלה של סימביאן (Symbian), והוא מצויד במסך בגודל 2.5 אינץ'. בנוסף, המכשיר מצויד גם במצלמה ברזולוציה של 3.2 מגה-פיקסל, ובכרטיס זיכרון של שני ג'יגה-בייט הכלול בערכה, עם אפשרות הרחבה עד 16 ג'יגה-בייט.

Nokia C5 מציע את הגירסה העדכנית ביותר של אפליקציית Ovi Maps, עם מפות ניווט חינמיות לנהיגה ולהליכה, כולל שיתוף מיקום עם חברים בפייסבוק. בשלב זה, עדיין לא זמינות מפות של ישראל. בנוסף, המכשיר תומך בגלישה מהירה באינטרנט ומאפשר הורדת אפליקציות מחנות Ovi Store.

אם זהו המענה של נוקיה למכשירים החכמים המציפים את השווקים, סביר להניח שהוא לא יקסום לציידי הסמארטפונים הקלאסיים, שמשייכים לקטגוריה הזאת מכשירים ברמה גבוהה יותר. יחד עם זאת, הוא מממש את האסטרטגיה של החברה להשקת מכשירי ביניים לטווח גדול של משתמשים. עם מחיר זול יחסית של 135 אירו לפני מיסים, הוא עשוי להיות מוצע על ידי ספקיות הסלולר בחינם – במסגרת תכנית מימון עם התחייבות לפרק זמן מסוים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים