האם החשכה תחזור לאנדרואיד?

דיווח: הגירסה החדשה של אנדרואיד תכלול מצב חשוך מערכתי ● ככל הנראה תהיה אפשרות לבחור בערכת המצב החשוך תחת תפריט ההגדרות הראשי של המכשיר

נחשפו אפליקציות אנדרואיד שאספו מידע רגישAAB בלבד לחנות של גוגל. צילום: יח"צ

מזה זמן גוגל פועלת בעקביות כדי לתמוך במצב חשוך במרבית אפליקציות האנדרואיד שלה. בשנה האחרונה זכו לכך יו-טיוב, אפליקציות הטלפון, אנשי קשר, הודעות, חדשות, חלקים מאפליקציית המפות – שמאפשרות תאורה חלשה וערכות תצוגה ידידותיות יותר לסוללה.

רבים התאכזבו כאשר גירסת אנדרואיד Pie לא הביאה עמה את הבשורה של מצב חשוך מוטמע במערכת, אבל כעת מתרבות הידיעות על כך שגירסת ה-Q החדשה של אנדרואיד תכלול מצב חשוך מערכתי, לפחות אם להסתמך על פוסט שפורסם ב-Chromium bug tracker: "מצב חשוך הוא תכונה מאושרת… צוות ה-Q מבקש להבטיח שכל האפליקציות שהוטענו מראש יתמכו במצב חשוך בצורה טבעית".

עוד הוא מציין, כי צוות Chrome צריך לוודא כי יש הגדרות בדפדפן שיאפשרו מצב חשוך, ולשנות את רכיבי הליבה בממשק המשתמש כדי שיתאימו לערכה זו. כמו כן, הוא כותב שתהיה אפשרות לבחור בערכת המצב החשוך תחת תפריט ההגדרות הראשי של המכשיר, תחת הגדרות התצוגה. מסמכים פנימיים נוספים של גוגל מעידים אף הם שמצב חשוך הוא משימה בעבודת המפתחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים