הילדים מסננים? אפליקציית ReplyASAP תנעל את המכשיר עד שיענו

האפליקציה, שפיתח אב בריטי חכם אחד, תדאג שההודעה ששלח ההורה תופיע על מסך הטלפון הנייד של בתו או בנו ותישאר שם עד שתזכה לתגובה ● היא גם תעשה הרבה רעש בדמות אזעקה, שתימשך עד שההודעה תיענה

הודעה להורים. צילום אילוסטרציה: BigStock

כל ההורים מכירים את התופעה – ציידתם את הילדים בסמארטפונים מתקדמים, אבל הם שקועים מדי במשחקים או צ'אטים, או אולי בצפייה בסטוריז באינסטגרם, ופשוט לא מגיבים כשאתם מחפשים אותם או כותבים להם הודעות דואגות. פתרון שפיתח אב כעוס-מעט אבל מלא יוזמה מבריטניה יסדר את העניין – אפליקציית ReplyASAP תנעל את המכשיר עד שהילד שלכם יענה.

ניק הרברט, מפתח היישומים שהוא גם אבא מוטרד, יצר אפליקציה בשם ReplyASAP בכדי לסייע בקומוניקציה יותר זורמת בין הורים לבין הילדים, ובעיקר לבני נוער שלהם.

ReplyASAP, כפי שמרמז שמו, נותן להורים את הכוח להקפיא את הסמארטפון של ילדיהם כאשר אלו מסננים מהם שיחות או לא מגיבים להודעות טקסט ששלחו אליהם, ולהפוך את המכשיר ללא נגיש בעבור בני ובנות הדור הצעיר. התכונה אמורה להכריח בני נוער לענות להוריהם, שכן הם לא יוכלו להשתמש בפונקציות אחרות בטלפון שלהם עד שיגיבו להודעת האם או האב המודאגים.

זאת ועוד, בעזרת האפליקציה הזו ההורים יכולים גם להפעיל אזעקה בטלפון של הילד שלהם, אפילו אם הוא נמצא במצב שקט. התעללות אמיתית – אבל היי, גם כשהילדים מסננים או פשוט לא מגיבים כי לא שמו לב להורים שלא יודעים היכן הם, זוהי בהחלט התעללות.

"הודעות חשובות לא צריך לפספס"

הרברט, שסיפר שבנו תמיד שקוע במשחקים ולא מגיב לו, אמר כי בעיקרו של דבר "ReplyASAP עושה שהודעות בין אנשים החשובים אלו לאלו יהיו בלתי ניתנות להחמצה, וזאת מכיוון שהודעות חשובות לא צריך לפספס".

בשיחה עם Digital Trends אמר הרברט כי הפואנטה של האפליקציה היא לא להעניש את הילדים שלכם. "חשוב לדון עם הילד כך שיבין את הסיבה לזה שיש לו אותה. זה לא עונש או כלי למעקב אחריו", הוא אמר, "זה פשוט אמצעי המאפשר להם להמשיך להשתמש בטלפון שלהם כפי שהם רוצים, אבל נותן אמצעי לגרום להם להודעה חשובה ממך".

האפליקציה, שהושקה ב-2017 ב-Google Play, הותקנה כבר מעל 75,000 פעמים. אם התלהבתם כדאי לקחת בחשבון שהיא בינתיים זמינה רק במכשירי אנדרואיד אך שגרסה למכשירים מבוססי iOS תהיה זמינה גם היא בקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים