מיקי מגדל, נשיא נייס ישראל, פורש מתפקידו

מגדל, המשמש גם כמנהל פיתוח המוצרים בחטיבת שירות הלקוחות של החברה, פורש עקב שינוי באופי הפעילות שלה והמעבר של רובה לארצות הברית ● במקומו ימונה בארי קופר, סמנכ"ל התפעול של נייס

מיקי מגדל, הנשיא הפורש של נייס ישראל. צילום: קובי קנטור ז"ל

מיקי מגדל, נשיא נייס ישראל ומנהל פיתוח המוצרים בחטיבת שירות הלקוחות של החברה, פורש מתפקידו – כך פורסם היום (ד'). את מקומו ימלא בארי קופר, סמנכ"ל התפעול של החברה. הסיבה המוסברת לסיום תפקידו של מגדל היא שינוי באופי פעילות החטיבה, שבעקבות רכישות שביצעה נייס בשנים האחרונות מרבית הפעילות שלה מתרכזת בארצות הברית – שם יושב חלק גדול מהנהלת החברה, לרבות קופר.

מגדל הגיע לנייס אחרי ששימש בתפקיד גלובלי בכיר בסאפ העולמית. הוא קודם לתפקיד זה ב-2013, כשלפני כן שימש כמנכ"ל סאפ ישראל – תפקיד שלאחר המעבר של מגדל מונתה אליו סתוית נבון.

נייס מפתחת תוכנות לניהול לקוחות וסיכונים בגופים פיננסיים. אחת הרכישות האחרונות שלה בתחום זה בוצעה באפריל האחרון, כשהיא קנתה חברה בשם Mattersight, שעוסקת בפיתוח פתרונות אנליטיקה מבוססי ענן למרכזי שירות. סכום הרכישה עמד על 90 מיליון דולר.

מספר עובדי נייס עומד על 6,500, מהם 1,000 במרכז הפיתוח בישראל, והחברה הציגה ברבעונים האחרונים תוצאות כספיות טובות. ברבעון השלישי השנה עלו ההכנסות שלה בכ-10% והרווח זינק בכ-50%. עם זאת, המנייה שלה ירדה בחודש האחרון בבורסה בתל אביב בכ-6%.

מדובר באחת החברות הוותיקות בענף בישראל – היא הוקמה עוד ב-1986 על ידי שישה יוצאי 8200: דוד (דידי) ארזי, שגם שימש כמנכ"ל הראשון שלה, בני לוין, יואב אבטליון, מרדכי גולן (גולדמן), אברהם לזר ונסים אברהם. מאז 2014 משמש ברק עילם כמנכ"ל החברה.

פעילות הפתרונות למרכז שירותי לקוחות הפכה להיות אחת הפעילויות האסטרטגיות של נייס, בשל הגידול העולמי בשוק זה, עקב הדרישה לפתרונות חכמים שיאפשרו מחד מקסום חוויית הלקוח ומאידך צמצום עלויות התפעול.

לא התקבלה התייחסותו של מגדל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים