שי אוזון, מנכ"ל קבוצת One1 – פורש

אוזון שימש בתפקיד שש שנים ויפרוש בסוף מרץ הקרוב ● את מקומו ימלא עדי אייל, יו"ר הקבוצה

שי אוזון, מנכ"ל One1. צילום: לואיז גרין

שי אוזון, מנכ"ל קבוצת One1, יפרוש מתפקידו בסוף מרץ השנה – כך פרסמה היום (ד') החברה. את מקומו ימלא עדי אייל, יו"ר הקבוצה.

אוזון הצטרף ל-One1 ב-2002, כאשר קנתה את החברה שהקים, ווייזקום. בעקבות הרכישה, הוקמה בקבוצה חטיבת יישומי האורקל One1Up – שאותה הוא ניהל. ב-2011 מונה אוזון למנכ"ל החברה הבת One1 שירותי תוכנה – תפקיד אותו מילא עד אשר הוא מונה להיות מנכ"ל הקבוצה, במחצית 2013. אוזון החליף בתפקיד את אייל, שעמד בראש One1 טכנולוגיות ומאז שימש כיו"ר דירקטוריון פעיל של הקבוצה.

לאוזון תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים – שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

כאשר אוזון החל בתפקידו הנוכחי, שווי הקבוצה עמד בבורסה בתל אביב על 400 מיליון שקלים, ועם עזיבתו היא הגיעה לשווי של כמיליארד שקלים. הוא קיבל קבוצה המונה כ-2,700 עובדים ועוזב כשהיא בת כ-4,000 עובדים. מספר הלקוחות של One1 עומד על יותר מ-2,000 – במגזרי התעשייה, ההיי-טק, הבנקאות, הפיננסים, הביטוח, הקמעונות, המסחר ועוד, בארץ ובחו"ל.

אוזון אמר לאנשים ומחשבים כי "אני בקשר עם הקבוצה 18 שנים, מתוכן שש שנים כמנכ"ל, ומרגיש שהגעתי לשיא וגם למיצוי. אני רוצה לעשות לביתי, ולהקים עסקים פרטיים ולעסוק בהשקעות פרטיות – בהם אוכל לנצל את היכולות שצברתי. לא קל לצאת החוצה מהמקום הטוב בו הייתי, מאזור הנוחות – אבל אני בן 48 ויש לפניי עוד קריירה שלמה שאני רוצה לנצל".

לדבריו, "האתגר של כל מנכ"ל ארגון הוא להצעיד אותו קדימה, והאתגר הרובץ לפתחו של המנמ"ר הוא להיות יותר מחובר לעשיית עסקים – ולא לספק רק שירותים. 'ה-IT החדש' משמעו טיפול בכל הטכנולוגיות העוזרות לארגונים להביא עסקים חדשים ולקוחות חדשים". אוזון הוסיף ש-"בשש השנים האחרונות נהניתי מהאתגר המקצועי של ניהול החברה, תוך מיקוד בבניית מנועי צמיחה ובכניסה לעולמות תוכן חדשים שישמשו אותה בשנים הקרובות. הפכנו את החברה למובילה בענף ה-IT בישראל, הגענו להישגים מרשימים יחד, ואני בטוח שהיא תוסיף להתבסס ולחזק את מעמדה כמובילה בענף, ותייצר ערך ללקוחות ולמשקיעים".

אייל ציין כי "בהובלתו של אוזון, קבוצת One1 הרחיבה משמעותית את עסקיה, והובילה אסטרטגיה של צמיחה וחדשנות בשוק דינמי ותחרותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים