DnA-IT הטמיעה תשתיות לנובו בטמפו בפרויקט במיליוני שקלים

החברה החליפה את התשתיות שלה מ-EMC לאלה של החברה הסינית ● הפרויקט ארך כשנה וחצי והסתיים באחרונה

יוסי כהן, מנמ"ר טמפו. צילום: ניב קנטור

טמפו החליפה את תשתיות ה-IT שלה מ-EMC לאלה של לנובו, בפרויקט שביצעו אנשי DnA-IT, שארך כשנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

יוסי כהן, מנמ"ר טמפו, הציג סיפור לקוח בכנס Lenovo Transform 2.0. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ג') באולם רדינג 3 בתל אביב, בהשתתפות לקוחות הסניף הישראלי של החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי כהן, "טמפו חרתה על דגלה חדשנות ומימוש תפיסה של טרנספורמציה דיגיטלית – גם בעולם התשתיות וגם בעולם האפליקטיבי". הוא ציין כי לחברה יש 11 אלף לקוחות ומחזור שנתי של כ-300 מיליון יורו, והיא מונה יותר מ-1,000 עובדים.

כהן אמר כי "לפני הפרויקט היו לנו לא מעט בעיות. למשל, נאלצנו לחכות לתשובה ממערכת ה-CRM במשך דקה. תשתיות ה-IT שלנו היו בטכנולוגיה לא מתקדמת – טכנולוגיה של EMC שהגיעה לסוף חייה, לחלק מהגרסאות כבר לא הייתה תמיכה. הגיבוי בתצורת אקטיב-אקטיב היה חלקי. זה היה כאב ראש. נוצר מצב בו ה-IT היה גורם לעתים להאטה בארגון. נדרשנו לשדרג את תשתיות המחשוב והאחסון, הבנו שאנחנו חייבים לשנות".

"במסגרת הפרויקט ביצענו הגירה של קרוב ל-40 מערכות סאפ, בתוך שנה – ל-SAP HANA. לא ידוע לי על ארגון שעשה כזו הגירה משמעותית", אמר.

"תוכנת הניהול Lenovo XClarity", ציין כהן, "הביאה לפריסה ולניהול התשתיות שלנו באופן הפשוט ביותר. היא מפשטת את ניהול המערכות עם גילוי, ניטור, הגדרה, עדכון ומקסום ניצול החשמל – שמבוצעים באופן ממוכן. אנשי לנובו עזרו לנו. בלי התהליך שעשינו אתם, היינו צריכים להכפיל את כמות השרתים, ולו היינו עושים זאת, הדבר היה כרוך בעלויות מטורפות". הוא הוסיף כי במסגרת הפרויקט הוטמעה גם מערכת של נוטניקס, שמשמשת כמערכת אחסון ארגונית.

"התחלנו את התהליך לפני שנה וחצי", סיכם כהן. "תפרנו פתרון מעניין, מחוץ לקופסה. הפרויקט הוכיח את עצמו – הן בהיבט תפעול ה-IT והן כיעיל כלכלית באופן דרמטי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים