רן גוראון ינהל גם את בזק בינלאומי; מוטי אלמליח ישמש כ-COO

אלמליח, עד כה מנכ"ל החברה, ימשיך להיות מועסק בה, אבל לא בראש הפירמידה ● בבזק מינו מעליו את המנכ"ל של פלאפון ו-yes - כחלק מהמהלך לאיחוד החברות הבנות

רן גוראון, מנכ"ל בזק.

עוד צעד של בזק לקראת איחוד שלוש החברות הבנות שלה: מוטי אלמליח יפרוש מתפקיד מנכ"ל בזק בינלאומי בסוף השנה, והקבוצה החליטה למנות במקומו את רן גוראון, המנכ"ל של פלאפון ו-yes. אלא שאלמליח לא עוזב את בזק בינלאומי וישמש כמנהל התפעול הראשי שלה, תחת המנכ"ל החדש.

פרישתו של אלמליח ומינויו של גוראון במקומו היו צפויים וידיעות על המהלך פורסמו כבר לפני יותר מחודש, אולם היום (ה') אחר הצהרים בזק הודיעה על כך רשמית, בהודעה שבה נוספה עובדת מינויו של המנכ"ל היוצא לתפקיד אחר בחברה, שאינו בראש הפירמידה.

אלמליח משמש כמנכ"ל בזק בינלאומי מזה קרוב לחמש שנים. זאת, לאחר שהיה במשך כשמונה שנים מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית מקבוצת יורוקום – שכמו בזק, גם היא בבעלות שאול אלוביץ'. לפני כן הוא כיהן כמנכ"ל טליט ואלגדקום, ואת הקריירה שלו הוא החל בתפקידים שונים בבזק. אלמליח הוא בעל ניסיון רב בעולם ההיי-טק וגם במגזר הפיננסי, כיו"ר תפנית דיסקונט, המנהלת תיקי נכסים.

עובדי בזק בינלאומי הסתייגו מהמלך החדש, עם פרסומו בחודש שעבר, ומסרו כי הם נדהמו לגלות עליו מכלי התקשורת. ועד עובדי החברה ציין אז כי לא יסכים למהלכים חד צדדיים, ובאחד הימים אף מנעו חלק מאנשיו מחברי דירקטוריון בזק מלהתכנס במשרדי בזק בינלאומי. הישיבה התקיימה במקום זאת במטה הקבוצה עצמה. לימור ליברמן-לביא, יו"רית ועד עובדי החברה, טענה אז כי איחוד שלוש החברות תחת הנהלה אחת היא "טעות חמורה. חברה בסדר גודל של בזק בינלאומי לא יכולה להסתפק במנכ"ל בהיקף של 30% משרה".

מוטי אלמליח. ממנכ"ל בזק בינלאומי - למנהל התפעול הראשי של החברה. צילום: ורדי כהנא

מוטי אלמליח. ממנכ"ל בזק בינלאומי – למנהל התפעול הראשי של החברה. צילום: ורדי כהנא

"תקופה של שינויים מהותיים"

בבזק מכתירים את תקופת כהונתו של אלמליח כהצלחה, וטוענים כי החברה רשמה במהלכה "הישגים יוצאי דופן, ובהם יצירת העדפה ובידול טכנולוגי ושירותי ללקוחות החברה, תוך שמירה על מובילותה העסקית. בזק בינלאומי בניהולו של אלמליח הצליחה לקדם אסטרטגיה של חדשנות, שתכליתה פיתוח מנועי צמיחה חדשים, שהביאו ערך מוסף משמעותי ללקוחות וייצרו הכנסות חדשות לחברה". הם מציינים בהקשר זה בעיקר את הפעילות של החברה בעולמות הסייבר, הענן והדטה סנטרים.

אלמליח אמר כי "לאחר חמש שנים של עשייה רבה וחדשנות אני מסיים את תפקידי כמנכ"ל עם תחושה של גאווה וסיפוק רב. בזכות עשייה מופלאה ומחויבות של עובדי ומנהלי החברה, הצלחנו להמציא את עצמנו מחדש ולהתמודד עם אתגרי השוק בעולמות העסקיים, הטכנולוגים והרגולטוריים בצורה מיטבית".

לדברי יו"ר קבוצת בזק, שלמה רודב, "אלמליח הוביל את בזק בינלאומי להצלחה בשוק תחרותי ביותר – בזכות ראייה אסטרטגית, יכולות ניהול והיכרות רבת שנים עם שוק התקשורת הישראלי. הוא ימשיך בבזק בינלאומי כמנהל תפעול ראשי, ויתרום מניסיונו בתהליך המורכב והחשוב בו היא מצויה. לגוראון, שנכנס לתפקיד מנכ"ל בזק בינלאומי, נוספת עתה משימה חשובה בהובלת החברה להמשך ההצלחות, בתקופה של שינויים מהותיים".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אדי לקוח סובל

    השירות ללקוח לא מעיניינם כסף שכר כוח מונופולים ואנחנו הלקוחות משלמים המון..ושירות איין. עולם שלישי. מתכסכל. איפה שר התיקשורת.

  2. אילן לקוח

    אני רואה שהשינוי במנכלים לא פתר את בעית השירות. החברה לא לוקחת אחריות על חוסר היכולת להתנתק ממנה ןממשיכה לגבות למרות שלא מספק שירותי גלישה

אירועים קרובים