מחקר: משתמשי iPhone מורידים יותר אפליקציות בתשלום ביחס למשתמשי סמארטפונים אחרים

כ-50% ממשתמשי הטלפון החכם של אפל נוהגים להוריד לפחות אפליקציה אחת בתשלום מדי חודש, בעוד שרק כ-21% ממשתמשי אנדרואיד ו-24% ממשתמשי פאלם נוהגים באופן זה, כך על פי מחקר שפרסמה AdMob ● יחד עם זאת, משתמשי iPhone מורידים כמות כוללת דומה של אפליקציות ביחס למשתמשים של טלפונים חכמים אחרים

מתמשי iPhone מורידים יותר אפליקציות בתשלום מאשר משתמשי טלפונים חכמים אחרים, כך עולה מדו"ח שפרסמה חברת המחקר AdMOb, שנרכשה בשנה שעברה על ידי גוגל (Google). עוד עלה מהדו"ח, כי משתמשי iPhone מורידים מספר כולל דומה של אפליקציות לזה שמורידים משתמשי טלפונים חכמים מבוססי אנדרואיד (Android) ומשתמשי ופאלם (Palm). משתמשי iPhone גם מבלים פרקי זמן דומים למשתמשים האחרים בשימוש באפליקציות שהם מורידים.

כ-50% ממשתמשי iPhone נוהגים להוריד לפחות אפליקציה אחת בתשלום מדי חודש, בעוד שרק כ-21% ממשתמשי אנדרואיד ו-24% ממשתמשי פאלם נוהגים באופן זה. מדו"ח גם עולה, כי כ-35% ממשתמשי iPod Touch משלמים לפחות פעם בחודש עבור אפליקציה כלשהי.

אנליסטים העריכו, כי לא מדובר בהכרח בחדשות מדאיגות מבחינתה של גוגל, מאחר והחברה מכניסה את מרבית כספה מפרסומות – ואלה קיימות גם באפליקציות החינמיות. יחד עם זאת, יתכן, כי הנתונים הללו יגרמו למפתחים להעדיף לפתח אפליקציות עבור הפלטפורמות של אפל (Apple), שנכון לעכשיו פוטנציאל הרווח בהן גבוה יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים