תיירות 2019: להצטלם בחופשה כמו דנה זרמון באינסטגרם

אחד מכל חמישה מטיילים בודקים היכן שהו סלבריטאים ומנסים למצוא מקום אירוח דומה בהשפעתם ● אחד מכל עשרה משחזרים תמונה של הסלבריטאי האהוב עליהם באינסטגרם ● 11% צילמו תמונה של מקום אירוח, תוך העמדת פנים ששם הם שהו ● מחקר של Booking.com חשף כיצד המדיה החברתית תשפיע על הדרך בה אנו מטיילים ב-2019

13/12/2018 11:34
צילום אילוסטרציה: BigStock

25% מהמטיילים מסביב לעולם הודו שהם שואפים להשתמש בטיול כדי לפתוח קריירה במדיה החברתית. 28% מהמטיילים מסביב לעולם רואים בטיול כהזדמנות פוטנציאלית להיות בלוגרים או מעצבי דעת קהל למחייתם, בניגוד לעבודה מסורתית במשרה מלאה.
כך מעלה מחקר חדש של Booking.com, אשר בחן תובנות מ-21,500 מטיילים מ-29 מדינות.

המחקר חשף כיצד המדיה החברתית הפכה לגורם משמעותי יותר ויותר בתכנון טיולים. החל מהרצון לתעדף מובילי דעה במדיה החברתית כך שיספקו השראה לטיול ועד האפשרות לעשות קריירה מהטיולים עצמם, ולעתים להיכנע ללחצים להראות נוכחות אונליין, המחקר חשף איך המדיה החברתית תמשיך לשנות את הדרך בה אנו מטיילים ב-2019.

המחקר, שהוזמן על ידי החברה, נערך באופן עצמאי בקרב מדגם של מבוגרים אשר יצאו לטיול ב-12 החודשים האחרונים או תכננו טיול ל-12 החודשים הקרובים. בסך הכל השתתפו בסקר 21,500 משיבים ובכללם יותר מ-1,000 משיבים ממדינות שונותץ ביניהן אוסטרליה, צרפת, ספרד, איטליה, סין, הודו, ארצות הברית, בריטניה וישראל. המשיבים השלימו סקר מקוון בין במהלך אוגוסט 2018.

כבר לא מסתמכים על מדריכי טיולים

ב-Booking.com הוסיפו כי גם בעבור משתמשים הנחשבים פרקטיים יותר, טיול בעולם בו מדיה חברתית נגישה מתמיד זו חוויה ייחודית. מטיילים כבר לא מסתמכים על מדריכי טיולים ומפות נייר ענקיות כדי לנווט ליעד חדש. במקום זאת, יש להם גישה מיידית לנתונים בזמן אמת והם מחפשים השראה אצל אנשים אמיתיים באמצעות המדיה החברתית.

המחקר חשף שכמעט אחד מכל חמישה (17%) בודקים היכן שוהים סלבריטאים ומנסים למצוא מקום אירוח דומה. בהשפעתם, כמעט אחד מכל עשרה (9%) אף משחזרים תמונה של אחד מהסלבריטאים או אושיות האינסטגרם האהובות עליהם.

ב-2019 תגבר ההתמקדות בהשפעות טיולים כנות ואמיתיות

על פי תחזיות החברה, ב-2019 תגבר ההתמקדות בהשפעות טיולים כנות ואמיתיות. ערוצי המדיה החברתית הפופולריים ביותר יהיו אלו שייצרו תוכן מעשי ושימושי, בניגוד לתמונות מזויפות או לא נגישות. יחד עם רצון המטיילים לצפות בתוכן שמרגיש אמיתי, המחקר של Booking.com חשף שרבים נכנעים ללחצי המדיה החברתית.

על פי נתוני המחקר, 12% השתמשו בתמונה ישנה ומחמיאה יותר של עצמם מחופשה קודמת, עבור הטיול שבו היו למעשה. כמו כן 11% צילמו תמונה של מקום אירוח, תוך העמדת פנים ששם הם שוהים, כשלמעשה שהו במקום אחר. כמו כן 7% העמידו פנים שהם בחופשה כשכבר היו בבית.

המחקר גם חשף שמעל לרבע מהמטיילים מסביב לעולם (28%) הודו שאחד מהדברים שהם חושבים עליו בבחירת מקום אירוח הוא הרצון לשהות במקומות אירוח מושכים שיוכלו לצלם ולהעלות למדיה החברתית.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים