נעצר שחקן פורטנייט ששידר בלייב תיעוד שלו מתעלל באשתו

צעיר אוסטרלי - גיימר המכונה MrDeadMoth, שמשחק במשחק המפורסם פורטנייט ומשדר את משחקיו לעולם - הזרים ב-Twitch שידור חי ממנו ניתן להבין כי הוא מכה את אשתו ההרה, בתוך שהיא צועקת עליו וילדיו צווחים ברקע ● הגולשים הפיצו את התיעוד המזוויע והגבר נעצר

משחקים יותר. למשל בפורטנייט. צילום אילוסטרציה: BigStock

גיימר אוסטרלי המכונה MrDeadMoth, שמשחק במשחק המפורסם פורטנייט ונוהג להזרים את ביצועיו לעולם דרך Twitch.tv – אתר אינטרנט המהווה פלטפורמה להזרמת וידיאו בשידור חי, רגיל כנראה לאלימות, ולא רק וירטואלית. תיעוד שלו מנסה לשחק תפס גם מריבה אלימה שהתלקחה בינו לבין אשתו, שככל הנראה הינה הרה לפי דבריה אליו. הוא נעצר על ידי המשטרה בעקבות דיווחי הצופים.

"אמרתי שאני אצא בקרוב", נשמע הגיימר MrDeadMoth עונה בעצבנות לאשה שביקשה ממנו לסיים את המשחק ושטענה כי הוא כבר אמר כמה וכמה פעמים שהוא מיד מסיים. היא המשיכה לדבר והוא המשיך לשוב על אותה התשובה עד שאיבד את קור רוחו, קם מכיסאו ויצא מהפריי. עם זאת הוא שכח לסגור את המצלמה שתיעדה בלייב את מה שנשמע כמכה ואז את צווחת הרעיה: "אל תכה אותי בפנים" וכן תזכורת מצידה: "אני בהיריון". ברקע ניתן היה לשמוע עוד צרחות וכאוס, שנבעו כנראה מתגובה של ילד או ילדים נוספים של בני הזוג שהיו עדים למתרחש.

הסרטון מתוך ציוץ ביוטיוב.

בהמשך חזר MrDeadMoth לנסות משחק חדש בפורטניט, אבל הוויכוח נמשך והוא קם שוב לתקוף את אשתו. הילד או הילדים נשמעו בוכים ברקע ביחד עם האישה, כשעל המסך אחת או יותר מהדמויות של המשחק יורה ומתנהגת באלימות אופיינית.

פורטנייט – משחק פופולרי שגובה קורבנות?

התיעוד הנוראי הזה נשמר על ידי צופים רבים, שהפיצו אותו אונליין ברשתות החברתיות השונות.

משתמש טוויטר בעל הכינוי Cylints, שטען שהוא מומחה אבטחת סייבר ומומחה לפשיעה קיברנטית, היה בין הגולשים שנכנסו עמוק לסיפור. במשך כמה וכמה שעות הוא סיפק עדכונים על המצב לעוקביו – הוא חקר על MrDeadMoth, גילה ששמו האמיתי הוא לוק, חשף את הסיסמה שבה הוא עושה לרוב שימוש, נכנס לחשבון ה-Epic Games של הסטרימר האלים, ואפילו מחק את כל הסקינים שהיו ברשותו. לאחר מכן פרסם Cylints הודעה שהחשבון שוחזר ואותה סיין ב"אופסססס" כעוס.

Cylints אישר לגולשים המודאגים מאוחר יותר כי אשתו של לוק בסדר, אבל ציין ששני ילדיהם נמצאו בקרבת הסטרימר בעת התקף האלימות שלו וכעת נמצאים איתו בדרכים, ככל הנראה במנוסה.

גולש בכינוי Dot Esports ששמע מ-Cylints שלוק התכוון לברוח מהשלטונות עם שני ילדיו, החליט לעשות מעשה ומסר למשטרה את כתובת ה-IP שממנה התחבר הסטרימר הזועם, וכך התגלה המלון שבו נמצא והשוטרים פשוטו על המקום ועצרו אותו.

Cylints גם גילה לעוקביו שלוק כבר נעצר בעבר בגין הטרדה ותקיפה, ולמרות שעדיין לא ידוע מה יעלה בגורלו אפשר להניח שהתנהגות אלימה, וירטואלית וכן פיזית, היא חלק בלתי נפרד מהווייתו.

פורטנייט הוא אחד משחקי הווידיאו הפופולריים ביותר בשוק, והחיבה אליו משפיעה על השחקנים כנראה, ולא בטוח שלטובה – מחקר שתוצאותיו התפרסמו בחודש ספטמבר טוען כי משתמשים במשחק היריות הוזכרו ב-200 בקשות גירושין בבריטניה השנה.

בחודש שעבר חשף דיווח אחר כי מספר גדל והולך של ילדים נלקחים על ידי הוריהם לטיפול פסיכולוגי בכדי להתמודד עם התמכרות שלהם לפורטנייט, ושיש ילדים שנשלחו אפילו על ידי המשפחה למחנות "גמילה" מהמשחק האהוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים