הפרסומת החדשה ל-Surface Go של מיקרוסופט: מסר עוקצני לאפל

סרטון שהוכן לקראת עונת מכירות החגים בארצות הברית, לועגת באופן ברור לאפל, שלאחרונה הציגה קמפיין חדש ל-iPad Pro בו היא מציעה אותו כתחליף למחשבי 2 ב-1

ילדה עם iPad. צילום אילוסטרציה: BigStock

"iPad זה היה טוב כשהייתי בת 6, עכשיו אני בת 10, החלומות שלי גדולים ואני צריכה מחשב אמיתי", כך אמרה הילדה שמככבת בסרטון פרסומת חדש של מיקרוסופט ל-Surface Go, המחשב החדש יחסית של החברה שנחשב לזול ביותר שהיא מציעה בסדרת מחשבי ה-2 ב-1 שלה, עם תג מחיר שמתחיל ב-399 דולרים.

מתוך יוטיוב

הפרסומת, שהוכנה לקראת מכירות עונת החגים שכבר החלה בארצות הברית, לועגת באופן ברור לאפל שלאחרונה הציגה קמפיין חדש ל-iPad Pro בו היא מציעה אותו כתחליף עבור מי שמחפש מחשבי 2-ב-1, כפתרון שלם שכולל מקלדת ועט אלקטרוני – למרות שבפועל מדובר בתוספות שצריכים לרכוש בנפרד מעבר לרכישת ה-iPad Pro.

הסבתא לא תרוץ לקנות לנכדה iPad.

בסרטון מוצגת סבתא שמגיעה עם הנכדה שלה לחנות של מיקרוסופט ומביטה מבחוץ על ה-Surface Go לאחר שהילדה, כך מתברר, אומרת לה שלא תרוץ לקנות לה iPad.

זו לא הפעם הראשונה בה שתי החברות מתקוטטות זו עם זו, כשבמיוחד מיקרוסופט היא זו ששולחת את החצים ובעיקר לקראת מכירות סוף השנה וחגי דצמבר, כולל פרסומת מספטמבר 2016 בה נאמר: "האם אתם עדיין חושבים ש-iPad יותר יפה? לדבר פחות, לעשות יותר עם Surface".

מתוך יוטיוב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים