אינטל נותנת צ'אנס לקבל עבודה גם בלי תואר

קלטה החודש לשורותיה 25 עובדים ללא הכשרה אקדמית לעבודה במפעל הייצור שלה בקריית גת

אינטל. צילום: BigStock

אינטל קלטה החודש לשורותיה 25 עובדים חדשים שלא עברו הכשרה אקדמית לעבודה במפעל הייצור שלה בקריית גת. מדובר בעובדים שמגיעים מקריית גת עצמה ומיישובים בסמיכות, והם מגויסים במסגרת פרויקט שמכונה בחברה 'אופק דרום'.

עובדים אלו מצטרפים ל-35 עובדים אחרים בעלי רקע דומה שגויסו לחברה לפני כשלושה חודשים, ובסופו של התהליך אמורה אינטל להשלים גיוס של 150 עובדים במסגרת התוכנית.
העובדים החדשים סיימו 12 שנות לימוד, אך כאמור מסיבות שונות לא המשיכו ללימודים אקדמאיים. עובדים אלו עוברים הכשרה פנימית מלאה באינטל, כשבתום הכשרתם הם יהיו חלק מהצוות האחראי על קו הייצור בחדר הנקי – אולם ייצור המעבדים של החברה. לפי החברה, הם יהיו אחראים לתפעול השוטף של קו הייצור, לטיפול בתקלות, לתכנון הטיפולים וכן למיטוב תהליכי הייצור, כמו כל העובדים האחרים בחדר הנקי.

חלק מפעילות חיזוק הקשרים של החברה עם הקהילה,

אינטל מפעילה את תוכנית הגיוס וההכשרה הזו יחד עם עיריית קריית גת והמועצות האזוריות הסמוכות כדי לאתר את האנשים שישולבו בתהליך ההכשרה ויעבדו בסופו של דבר בחברה הפרויקט נובע מהצורך לגייס עובדים לפס הייצור, אבל בעיקר כחלק מפעילות חיזוק הקשרים של החברה עם הקהילה, והעובדים החדשים מגיעים בחלקם ממשפחות עם מצב כלכלי לא קל.

דניאל בן עטר, מנכ"ל מפעלי הייצור של אינטל, אמר כי "מדהים ומרגש לראות את העובדים האלה מהדרום, גברים, נשים ובני מיעוטים, מקבלים הזדמנות נוספת בחיים להצליח ולהצטיין במפעל הכי מתקדם בעולם, כולם עם מוטיבציה ענקית וברק בעיניים להצליח ולהשתלב. זו התרומה שלנו לחברה וזו הציונות שלנו השנה. אנחנו מחויבים להצלחה של כל החבר'ה האלה".

תגובות

(9)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זוהרה שמולה

    אני מחפשת עבודה כעובדת יצור ב

  2. גליה שילה

    אני מעוניינת לאן מגישים קורות חיים?

  3. רונן

    אני אשמח לשמוע על גיוס עובדים לחברה שלכם

  4. שושי ביטון

    אני מחפשת עבודה לכמה שעות חצי משרה מענין אם אפשר ליתקבל לעבודה יכולה ליתגמש

  5. ברוך גונצ'ל

    מעוניין להגיש קורות חיים ואם זה תקף לאנשים שומרי שבת

אירועים קרובים