מיקרוסופט שחררה במועד חריג עדכונים מצטברים עבור Windows 10

העדכונים הושקו עבור ארבע גרסאות שונות, והם מיועדים עבור אלו שלא ביצעו תיקונים קבועים עד עתה

מיקרוסופט

מיקרוסופט נוהגת בדרך כלל לשחרר עדכונים וטלאי באופן חודשי, באמצע החודש, ולמעשה ביום השלישי השני של כל חודש, כולל כאלו שקשורים לאבטחה, אלא אם מדובר במקרים יוצאי דופן. עדכוני תוכנה ומערכת הפעלה 'רגילים' בדרך כלל לא נופלים במסגרת שדורשת מהחברה לחרוג ממנהגי העדכון החודשיים שלה.

אבל אתמול (ג') החברה דווקא כן חרגה ממנהגה: היא שחררה עדכונים מצטברים עבור Windows 10, ומדובר בכל הגרסאות שעדיין זוכות לתמיכה מלאה של החברה.
העדכונים הושקו עבור ארבע גרסאות שונות, והם מיועדים עבור אלו שלא ביצעו תיקונים קבועים עד עתה. הגרסה הוותיקה ביותר ברשימה היא Window 10 1607 שזכתה בזמנו לכינוי עדכון העשור (Anniversary Update).

הגרסה החדשה ביותר שעבורה השיקה החברה את העדכון: גרסה 1803

מה שכנראה לא מפתיע שהגרסה החדשה ביותר שעבורה השיקה החברה את העדכון אתמול היא גרסה 1803 ולא גרסה 1809 שהורדה, חזרה, הורדה שוב, ושוב נמצאת בבדיקה בקרב מעגלי הבוחנים של החברה המנויים ל-Windows Insiders.

בוחנים אלו כן זכו לקבל עדכון לגרסה 1809 של Windows 10, והיא נמצאת בבדיקה עם כלל המערכת, כך שבסופו של דבר בעדכון ישולב לתוך גרסה 1809 עם השקה מחדש.

אלו שכבר הספיקו להוריד את עדכון 1809, לאחר שחרורו המחודש, כבר דיווחו על מספר בעיות נוספות כולל פתיחה ויצירה של קבצים מכווצים בתהליך ZIP, בעיות במיפוי כוננים וגם בעיה עם מנהלי התקנים שקשורים לשבבי התצוגה של אינטל (Intel) המשובצים במעבדי החברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יצחק הראל

    תודה עבור כל עידכון,מבחינתי לפחות המאמץ המושקע ראוי להערכה רבה

אירועים קרובים