"העולם מתעורר לתשתיות תחבורה מתקדמות – ואנחנו כבר שם"

"העולם גם מזהה ניהול ערים חכמות כנושא מרכזי ומתפתח ואנחנו כבר שם", אמר מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל GIV Solutions

מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל GIV Solutions. צילום: ליאת מנדל

"אנחנו חברה שונה ומיוחדת. הראנו שאנחנו יכולים לתת תשובה לכל אתגר שעולה מול הקבוצה שלנו ובאופן המקצועי ביותר. אנחנו נותנים מענה לצרכי השוק ובעצם אנחנו מובילים את השוק בחדשנות כמעט בכל תחום שאנו עוסקים בו: תשתיות תחבורה חכמות, ערים חכמות, רכבות ועוד שורה ארוכה של תחומים. אנחנו מתחברים ומחברים לכל סוגי החיישנים, כולל השילוב שבין התחזוקה והלוגיסטיקה, הנדסה תפעול וכלכלה, עם שימוש בבינה עסקית עם חיישנים ובקרי זמן אמת. אנחנו מביאים פתרונות מתמחים שמציעים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר עד המייל האחרון", כך אמר מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל GIV Solutions אתמול (יום ג') בנאום שלו בפני קהל של מאות אנשי לקוחות ושותפים שהגיעו לכנס השנתי של החברה שנערך בהפקת אנשים ומחשבים באולם האירועים של מלון שרתון בתל אביב.

לדבריו, "העולם מתחיל להתעורר לתשתיות תחבורה מתקדמות, למיטוב של פתרונות אחזקה וניהול מתקדמים, ואנחנו שם כבר מ-2012. העולם מזהה ניהול ערים חכמות כנושא מרכזי ומתפתח, ואנחנו עושים זאת כבר שנים רבות עם שותפים שונים על בסיס Infor EAM. העולם מתחיל לדבר על IoT ומוניטורים ואנחנו כבר שם".

צילום ועריכת וידאו: ליטל רובינשטיין 

הוא הוסיף וסיפר כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפרויקטים בתחום העיר החכמה בהם כבר השתתפה החברה, כולל עיר הבה"דים הצה"לית בנגב שהיא, לדבריו, מהמתקדמות ביותר מעולם מסוגה.

"הטכנולוגיות שנבחרות בארגונים כמערכות ניהוליות חייבות להיות גמישות, לא מקובעות וכאלה שמאפשרות שינוי גמיש של הארגון בצורה שמאפשרת להתמודד עם כל האתגרים וכל השינויים, ואנחנו מציעים כלים שמבטיחים זאת, שעוזרים לזהות את תהליכי הליבה ולעשות את זה מבלי לשכפל תהליכים, אלא ליצור פתרונות שמותאמים לצורך המדויק של הלקוח. ולא מעט מהיכולת הזו שלנו באה לידי ביטוי בזכות השילוב של המוצר המוביל Infor EAM, עם שיתוף פעולה הדדי מול החברה ברמה הגבוהה ביותר, שגם עוזר לנו להביא לוקליזציה לכלים שאנחנו מציעים על סמך הפלטפורמה, וכלל הכשרה של צוות מקצועי שהולך וגדל", הוא סיפר.

שיתוף הפעולה עם אינפור, במיוחד סביב EAM, היה למעשה ההיבטים המרכזיים בכנס הלקוחות השנתי, שאף זכה לשם GIV Solutions + Infor EAM = Nut Crackers כדי לייצג את היכולת של GIV, לדברי גבעון, להתמודד היטב גם עם האתגרים הקשים ביותר.

"שיתוף פעולה הוגן והדדי וחתירה מוחלטת להצלחות"

"יש כימיה נפלאה של יצירתיות, חדשנות ושיתוף פעולה בשני הצדדים, והיא מובילה בכל פעם למוצר נהדר ששיתוף הפעולה בין הצדדים פועל בסופו של דבר לטובת הלקוחות, ומדגיש את היכולות של GIV לעומת מתחרות ופתרונות אחרים בשוק, ועם פעולות הדדיות לשיפור המוצר בהתאם לצרכים הוורטיקליים השונים וכדי להקים בכל פרויקט ובכל אתגר מערכת מומחה שמתאימה בדיוק לוורטיקל במטרה להגיע למיטוב הוצאות התחזוקה – כי הרי כולנו יודעים שתמיד, אבל תמיד, חסר כסף לתחזוקה", סיפר גבעון על שיתוף הפעולה של החברה שהוא עומד בראשה עם אינפור.

"אנחנו מעורבים בתחומים שונים נוספים של אינפור, כולל פרויקטים ברמה עולמית, כך שאנחנו מפרים את החברה השותפה במקביל ואף באותה מידה למה שאנחנו מקבלים ממנה. חלק מהפתרונות שבנינו והרכבנו אף הפכו לחלק מהפורטפוליו של אינפור", הוא הוסיף.
גבעון ציין שאחד האתגרים של החברה כיום היא להציע כלים שיתאימו גם לאתגרים של המחר, וזה אחד הדברים שהוא מסמן באסטרטגיה לזמן ארוך של החברה, ואחד הדברים שחברה משגשגת ברת קיימא צריכה לדאוג לו לאורך זמן כדי להמשיך להצליח ולשגשג.
הוא גם לא הסתיר את גאוותו על כך ש-GIV מתקיימת מהכנסותיה שלה.

לסיכום אמר גבעון: "אנחנו מובילים בשוק בעזרת ההסכמים שלנו עם הלקוחות שמביאים לידי ביטוי שיתוף פעולה הוגן והדדי וחתירה מוחלטת להצלחות. אנחנו מציעים בבסיס יצירתיות, פתרונות חכמים מאוד".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים