רד-האט קנתה את NooBaa הישראלית בכ-25 מיליון דולר

הטכנולוגיות של החברה מתל אביב מאפשרת ניהול נתונים בענן ההיברידי ובסביבות מרובות עננים ● ככל הנראה, היא תפעל כיחידה עצמאית בתוך רד-האט

נרכשת. NooBaa

רד-האט, שבאחרונה נרכשה על ידי יבמ בעסקה הגדולה ביותר בזמן האחרון בעולם ה-IT, הודיעה אמש (ג') כי היא רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי NooBaa, שעוסק בניהול נתונים בענן ההיברידי. סכום הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם ההערכות בענף הן כי מדובר בבין 20 ל-25 מיליון דולר.

NooBaa היא חברה בשלב מוקדם (Early stage), שמפתחת תוכנה לניהול שירותי אחסון נתונים בסביבות היברידיות ומרובות עננים. החברה הוקמה ב-2013 וגייסה עד כה חמישה מיליון דולר, בין היתר מהקרנות JVP ו-OurCrowd. מנכ"ל החברה הוא יובל דימניק ומנהל הטכנולוגיות הראשי שלה – גיא מרגליות.

ברד-האט אומרים שהתוספת של טכנולוגיית ניהול הנתונים של הנרכשת מתגברת את הפורטפוליו שלה בתחום הענן ההיברידי. רד-האט רכשה את הבעלות המלאה על NooBaa ונראה שהיא תמשיך לפעולה כיחידה עצמאית בחברת הענק – ממשרדיה בתל אביב. ככל הנראה, עובדיה של הנרכשת ימשיכו להיות מועסקים בה.

העננים ההיברידיים וריבוי העננים צוברים תאוצה רבה בשוק ועל פי ההערכה של גרטנר, עד 2020, שלושת רבעי מהארגונים יאמצו אותם.

רנגה רנגאצ'רי, סגן נשיא ומנהל כללי לתשתיות אחסון ו-Hyperconverged ברד-האט, אמר כי "ניוד נתונים הינו צו מרכזי עבור ארגונים הבונים ופורסים יישומים מוטי ענן ברחבי עננים פרטיים וריבוי עננים. טכנולוגיות NooBaa יתגברו את הפורטפוליו שלנו, ויחזקו את יכולתנו לענות לצרכים של מפתחים בעולם ההיברידי ומרובה העננים של ימינו. תשעה אנשים מצטרפים למשפחת רד-האט, לעבודה משותפת לחיזוק מעמדנו בתחום טכנולוגיות הענן ההיברידי הפתוחות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Alfonso

    אם JVP מעורבים כנראה שלמייסדים לא נשאר כמעט כלום...

אירועים קרובים