חברת המסוקים של מייקל דל הגישה בקשה לפשיטת רגל

ווייפוינט ליסינג, חברת המסוקים להחכרה, שהתמקדה בשירותי קידוחי נפט בים והייתה מיזם שנתמך על ידי מייקל דל וג'ורג' סורוס, הגישה בקשה לפשיטת רגל והעמידה את עסקיה למכירה פומבית

מקום 31 בעשירי תבל. מייקל דל, מייסד ומנכ"ל דל. צילום: יח"צ

ווייפוינט ליסינג, חברת הליסינג השנייה בגודלה בתחום המסוקים, פושטת רגל. החברה הגישה אתמול (א') לבית המשפט האמריקני במחוז הדרום של ניו יורק בקשה רשמית לכך. הגשת הבקשה מכסה יותר מ-100 חברות ונאמנויות – כולל את Waypoint Leasing Holdings Limited ,Waypoint Leasing (לוקסמבורג) ואת Waypoint Leasing  Limited (אירלנד)

לפי מסמכי ההגשה, בעלי המניות העיקריים של ווייפוינט הם את Quantum Strategic Partners של ג'ורג' סורוס, MSD Capital, חברת ההשקעות של מייקל דל וכן חברת ההון הפרטי Cartesian Capital Group.

רויטרס דיווחה כי החברה אמרה ביום א' שהבקשה הוגשה מרצון והוסיפה כי מדובר בבקשה לצורך התארגנות מחדש. לדברי בהומאן יזהארי, מנכ"ל החברה, "הגשת פרק 11 (בקשה לפשיטת רגל – ג"פ) של ווייפוינט היא הצעד הבא באסטרטגיית הטרנספורמציה ההוליסטית שלנו ותספק לנו הזדמנות לצאת במאזן חזק, בר-קיימא ותחרותי יותר".

תמשיך לפעול בזמן שהיא עוברת את תהליך פשיטת הרגל

החברה תמשיך לפעול בזמן שהיא עוברת את תהליך פשיטת הרגל ותפחית את פעולתה, כך על פי ההצהרה.

ווייפוינט היא חברת ליסינג המספק פתרונות חכירה תפעולית ומימון למפעילי מסוקים ברחבי העולם, שמשרדיה הראשיים הממוקמים בלימריק, אירלנד. החברה מציעה מסוקים בליסינג ברחבי אפריקה, אסיה, אוסטרליה, אירופה וצפון ודרום אמריקה ומשרתת מגוון רחב של מגזרים, הכוללים בעיקר אסדות נפט וגז, אבל גם שירותי חירום רפואיים, חיפוש והצלה, שירותים ממשלתיים והומניטריים, שירותי כיבוי אש ותמיכה בחוות רוח. בנוסף לאירלנד, לחברה משרדים בלונדון, ארצות הברית, קנדה, הונג קונג, ברזיל ודרום אפריקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים