איילון הטמיעה מערכת לתפעול פוליסות ביטוח של Talend

המערכת מבצעת בצורה אוטומטית תהליך של משלוח פוליסות חדשות ללקוחות לפי ערוץ הקשר בו בחרו – מסרון, דוא"ל או דואר פיסי

איילון חברה לביטוח הטמיעה בימים אלו מערכת תפעולית חדשה לשינוע של פוליסות ביטוח, מכתבים והתכתבות עם לקוחותיה וסוכניה. המערכת מבוססת פלטפורמת Talend, המתמחה ביצירת תהליכים עסקיים אוטומטיים מבוססי אינטגרציית מידע ותשתיות ביג דטה. הפרויקט ארך חודשיים והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

הפיתוח וההטמעה של המערכת התבצעו בשיתוף בין אגף מערכות המידע באיילון ואקורייט, נציגתה הבלעדית של Talend בישראל. המערכת מיועדת בעתיד להחליף תהליכים עסקיים נוספים בתהליכים אוטומטיים, המקשרים בין מערכות תפעוליות ומקורות מידע בתוך החברה.

המערכת מבצעת באופן אוטומטי את התהליך של משלוח תכתובות לסוכני החברה וללקוחותיה – לפי ערוץ הקשר בו הם בחרו – עותק דיגיטלי באמצעות SMS, דואר אלקטרוני או עותק פיסי באמצעות משלוח דואר לבית הלקוח. לשם כך מבצעת המערכת אינטגרציה מול מערכות תפעוליות אחרות של החברה, שולפת בתהליך שקוף ואוטומטי את הפרטים הרלוונטיים מהמערכות הארגוניות ומטפלת בשינוע הפוליסה ללקוח. המערכת מטפלת באלפי פוליסות והתכתבויות מדי יום והיא החליפה תהליכים ידניים.

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL. צילום: יח"צ

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL. צילום: יח"צ

"חוסכת תהליך ידני, מסורבל ורווי כוח אדם"

עמית גבע, סמנכ"ל מערכות מידע באיילון חברה לביטוח, אמר כי "המערכת חוסכת תהליך ידני, מסורבל ורווי כוח אדם. השקענו השנה משאבים רבים לחיזוק וביסוס הפעילות הדיגיטלית שלנו מול הסוכנים והלקוחות. האתגר הגדול של החברה היה לבחור בפלטפורמות תשתיתיות, אשר יקלו על הממשק שבין מערכות הליבה הוותיקות לעולם הדיגיטלי החדש. בחרנו בפתרון של Talend כתשתית מובילה שמהווה את אחד מאבני הליבה של תשתיות הדיגיטל באיילון".

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL, הוסיף כי "העידן הדיגיטלי מהווה אתגר והזדמנות כאחד. פלטפורמת Talend מחדדת את ניצול ההזדמנות של עידן הדיגיטל, ומאפשרת לארגונים לעשות בצורה קלה את מה שנחשב בלתי אפשרי רק לפני כמה שנים – להפוך את המידע הארגוני למוצר מנוהל, אשר תורם לשורה התחתונה של הארגון. הפרויקט להטמעת הפלטפורמה הוא דוגמה ליישום עסקי שמאפשר לארגון לבצע טרנספורמציה דיגיטלית ולהעביר תהליכים מורכבים ורוויים בעבודה ידנית לאוטומטיים ונטולי מגע יד אדם."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים