מהו הג'וב החדש של דן ירושלמי?

ירושלמי, שפרש לפני כמעט שנתיים מבנק לאומי על רקע טענות ליחסים עכורים עם העובדים, הצטרף לפני כמה חודשים לצ'ק פוינט, שם הוא משמש כמנהל מכירות ואסטרטגיה ● מהם האתגרים שעומדים בפניו?

דן ירושלמי, מנהל המכירות והאסטרטגיה בצ'ק פוינט. צילום: קובי קנטור ז"ל

אם שאלתם את עצמכם להיכן נעלם דן ירושלמי, לשעבר חבר הנהלת בנק לאומי וראש החטיבה הטכנולוגית בבנק, ולשעבר בכיר באמדוקס, אנחנו שמחים לעדכן אתכם שמזה כמה חודשים, הוא מגיע בכל יום למקום עבודתו החדש כמנהל מכירות ואסטרטגיה בצ'ק פוינט. במסגרת תפקידו זה מנהל ירושלמי את האסטרטגיה הגלובלית של מכירות ענקית אבטחת המידע הישראלית.

למעשה, הג'וב אינו כל כך חדש – הוא הצטרף לחברה כבר לפני כמה חודשים, אבל צ'ק פוינט, כהרגלה, לא ששה לדווח על מינויים בהנהלה, מלבד דיווחים לבורסה ועדכונים באתר הרשמי שלה.

על פי האתר, ירושלמי הצטרף להנהלה, שבראשה עומדים גיל שויד, המנכ"ל; ד"ר דורית דור, סגנית נשיא למוצרי תוכנה; טל פיין, סמנכ"לית הכספים; ופטר אלכסנדר, סמנכ"ל השיווק.

ירושלמי פרש מבנק לאומי בפברואר 2017, לאחר ארבע שנות כהונה בתפקידו. על אף שלא הודה בכך, פרישתו באה על רקע מערכת יחסים עכורה עם העובדים, ובעיקר עם ועד עובדי הבנק.

האתגרים של ירושלמי בצ'ק פוינט קשורים בין היתר לתוצאות העסקיות שלה. החברה סגרה את הרבעון השלישי של השנה עם גידול של 4% בהכנסות ל-471 מיליון דולר וגידול של 2.5% ברווח הנקי על פי GAAP ל-198 מיליון. לעומת זאת, הרווח התפעולי לא השתנה ועמד על 226 מיליון שקלים.

בעת פרסום התוצאות לרבעון השני הודיעה צ'ק פוינט כי היא שינתה את מדיניות הרכישה שלה ותרכוש חברות בקצב ובהיקף רחבים יותר. ואכן, בסוף החודש שעבר היא קנתה את חברת אבטחת הענן הישראלית DOME9 תמורת יותר מ-150 מיליון דולר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Ron

    מה הקשר בין הניסיון שלו לתפקיד למנהל המכירות והאסטרטגיה של צ'ק פוינט? לגיל הפתרונים

אירועים קרובים