קרן ההשקעות ויסטה לקראת רכישת אפטיו ב-1.94 מיליארד דולר

עם ביצוע עסקת הרכישה אפטיו, העוסקת בתוכנה, תהפוך לפרטית ובעלי המניות שלה יקבלו 38 דולר למניה ● מנכ"ל אפטיו: העסקה תסייע לחברה להביא את מוצריה לשוק מהר יותר

מוסרים את המפתחות? צילום אילוסטרציה: BigStock

קרן ההשקעות האמריקנית הפרטית ממוקדת הטכנולוגיה, ויסטה אקוויטי פרטנרס, קרובה למימוש עסקה לרכישת חברת התוכנה אפטיו ב-1.9 מיליארד דולר, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל, שציטט גורמים המכירים מקרוב את העניין.

חברת התוכנה הודיעה ביום אמש (א') כי הסכימה להירכש על ידי חברת ההון הפרטית. זאת, שנתיים לאחר שהיא הפכה לציבורית. החברה הפועלת מבלוו שבמדינת וושינגטון גייסה כ-96 מיליון דולרים עד כה במחיר של 16 דולר למניה.

מייסד שותף ומנכ"ל אפטיו, סאני גופטה, אמר לרויטרס כי העסקה תסייע לחברה להביא את מוצריה לשוק מהר יותר. "נראה שהם מחויבים מאוד להאיץ את מחזור החדשנות במוצרים שלנו ללקוחות", הרחיב המנכ"ל.

מערכת לניהול העסק בעבור ה-IT ההיברידי

אפטיו מספקת כלי סיוע לקוני מוצרי טכנולוגיה לעקוב אחר התוכנה והשירותים שבהם הם משתמשים בכדי לנהל טוב יותר את העלויות שלהם. התוכנה של אפטיו היא למעשה מערכת לניהול העסק בעבור ה-IT ההיברידי.

החברה מעידה על עצמה כי "עם אפטיו, מנהיגי ה-IT הופכים לשותפים אסטרטגיים לעסק, על ידי הוכחת ערך השקעות ה-IT, האצת החדשנות והעברת ההשקעות הטכנולוגיות שלהם מניהול העסק לחידושים דיגיטליים".

הודעה רשמית על העסקה צפויה לצאת בתוך שבוע ובה עתידות החברות לבשר כי בעלי המניות של אפטיו יקבלו 38 דולרים למניה, כך טוען הדיווח. סכום זה ייצג פרמיה של 53% למחיר הסגירה של יום ו' שעמד על 24.85 דולרים למניה.

מחיר הרכישה המדווח נמצא הרבה מתחת לסכום הסגירה הגבוהה ביותר של אפטיו, שעמד על 41.23 מיליארדי דולרים, ונקבע לפני כחודשיים. מניותיה של חברת התוכנה נפלו לאחרונה, כחלק מהתופעה הרחבה יותר שתקפה למרבית מניות הטכנולוגיה. בסוף אוקטובר דיווחה אפטיו על תוצאות הרבעון השלישי שלה, שכללו תחזיות חלשות מהצפוי, מה שיצר אימפקט נוסף ושלילי על מחיר מניותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים