יש לך סטארט-אפ בתחום התיירות? Booking.com מחפשת אותך

תכנית האקסלרטור של החברה יוצאת לדרך ויזמים בתחום מוזמנים להגיש מועמדותם ● המשתתפים שיבחרו יוכלו לקבל מענק של עד 500,000 אירו ושנה של מנטורינג ● בין האתגרים הדחופים בתיירות בת קיימא: הצפיפות בחלק מהיעדים האהובים ביותר בעולם

08/11/2018 12:18
סטארט-אפים בתחרות בנושא תיירות בת קיימא. צילום: BigStock

Booking.com הודיעה בימים אלו על פתיחת ההרשמה לשנה השלישית של Booking Booster accelerator המיועדת לסטארט-אפים בתחום התיירות. החברה תבחר ותזמין 10 סטארט-אפים חברתיים מובילים בענף התיירות בדגש על תיירות בת קיימא "השואפים לשדרג את החברה שלהם לקנה מידה גדול, לקחת חלק בתוכנית האצה בת שלושה שבועות באמסטרדם במאי 2019".

התוכנית תורכב מסדרה של הרצאות, סדנאות פרקטיות ומפגשי אימון. בסוף התהליך יוכלו המשתתפים לזכות במענק של עד 500,000 אירו מתוך 2 מיליון אירו מקרן Booking.com כדי לסייע לתמוך בשלב הבא של הצמיחה המיוחלת עבור המשתתפים.

בחברה ציינו עוד כי הסטארט-אפים שישתתפו יקבלו גם שנה שלמה של מנטורינג והדרכה שוטפת ממומחים, וכן הזדמנויות וגישה לשיתוף פעולה עימה ביוזמות וחידושים פוטנציאליים ובניסויים שיסייעו להאיץ את צמיחתם בעתיד.

"מאמינים בכוחה של הטכנולוגיה לשנות"

לדברי גיליאן טאנס, נשיאה ומנכ"לית החברה, "אנחנו באמת מאמינים בכוחה של הטכנולוגיה לשנות את האופן שבו כולנו חווים את העולם לטובה, ואנו מצפים לתמוך בגל הבא של מנהיגי השינוי שמבקשים להיות בעלי השפעה מתמשכת ובת קיימא על תעשיית הנסיעות בכללותה".

בחברה הוסיפו כי הצפיפות בחלק מהיעדים האהובים ביותר בעולם היא אחד הנושאים הדחופים ביותר בתיירות בת-קיימא כיום, ומגוון רחב של סטארט-אפים חוקרים פתרונות אפשריים, בשיתוף עם ערים כמו אמסטרדם, ונציה וברצלונה.

על פי נתוני החברה, מספר התיירים הבינלאומיים עלה מ-25 מיליון בשנת 1950 ליותר מ-1.3 מיליארד בשנת 2017, וארגון התיירות של האו״ם צופה כי הענף ימשיך לצמוח ב-3.3% בשנה עד 2030 -השנה שבה 1.8 מיליארד תיירים צפויים לחצות גבולות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים