מרכז יזמות וחדשנות יוקם בירושלים בהיקף של 20 מיליון שקלים

האוניברסיטה העברית, בצלאל ומכללת עזריאלי זכו במענק להקמה של המועצה להשכלה גבוהה ● "כל סטודנט, כל איש סגל - הוא יזם", אמר ישי פרנקל, סגן נשיא ומנכ"ל האוניברסיטה העברית

06/11/2018 15:40
נציגי האוניברסיטה העברית, בצלאל ומכללת עזריאלי. צילום: באדיבות האוניברסיטה העברית

מרכז יזמות וחדשנות יוקם בירושלים בהיקף של 20 מיליון שקלים. המרכז יתכלל את הפעילות היזמית של אוכלוסיית הסטודנטים והחוקרים באוניברסיטה העברית, בצלאל ומכללת עזריאלי ויהווה מוקד לפיתוח של החדשנות העירונית בעיר.

המרכז יוקם הודות לזכיית שלושת המוסדות במקום הראשון בקול הקורא התחרותי של המועצה להשכלה גבוהה להקמת מרכז יזמות ולחדשנות אוניברסיטאית.

ישי פרנקל, סגן נשיא ומנכ"ל האוניברסיטה העברית, אמר בעקבות הזכייה כי "בזכות עבודת צוות מרשימה עם ראשי בצלאל ועזריאלי וצוות בראשות ד"ר אמנון דקל ואיילת כהן, נטמיע תפיסה חדשנית ומתקדמת של נושא היזמות באוניברסיטה העברית ובמוסדות האקדמיים המובילים בעיר ירושלים בזמן הקרוב. כל סטודנט כל איש סגל הוא יזם".

"פוטנציאל אדיר לצמיחה ושגשוג של ירושלים"

ד"ר דקל שעומד בראש מרכז יזמות HUJI.INNOVET, בירך גם כן ואמר כי "אנחנו שמחים ונרגשים על ההכרה והערכה של הוות"ת. המענק יהווה חיזוק משמעותי בתהליך אסטרטגי של מוסדות מאגד JLM-Impact (האוניברסיטה העברית, האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל ומכללת עזריאלי להנדסה) להפיכת חדשנות ויזמות לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום במוסדות בקרב הסטודנטים והחוקרים והפיכתם ליזמים ובהקמת מיזמים משמעותיים וברי -קיימא".

פרופ׳ רוזה אזהרי, נשיאת עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה, הוסיפה כי ״המאגד המשותף יהווה פלטפורמה לקידום מגוון האוכלוסיות בעיר ירושלים, ולצמיחה חברתית וכלכלית של העיר״.

ד"ר יובל קרניאל, רקטור האקדמיה בצלאל, אמר כי "אנחנו גאים ושמחים על הזכייה החשובה ולהיות שותפים עם המוסדות המובילים בירושלים בהזדמנות הנפלאה לחולל שינוי בתרבות היזמות בעיר ובחברה הישראלית. השילוב של יצירתיות, חדשנות ויזמות יחד עם בצלאל טומן בחובו פוטנציאל אדיר לצמיחה ושגשוג של ירושלים והחברה הישראלית כולה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים