ערן אלרואי, מנכ"ל Software AG ישראל: "המכירות שלנו צמחו למרות המיתון"

"בכל העולם סיימה Software AG בתוצאות מצוינות, אך הצמיחה בישראל בולטת באופן יחסי מול מדינות אחרות", אמר אלרואי בראיון לקראת ועידת CeBIT, שתיפתח בתחילת החודש הבא בהנובר, גרמניה ● הוא הוסיף, כי "הסיבה העיקרית לצמיחה היא שקו המוצרים שלנו מאפשר לשמור על ההשקעות שנעשו בשנים האחרונות ולמנף אותן בלי להחליף מערכות" ● לדבריו, מעמדה של סקר, שייצגה את IDS Scheer עוד בטרם רכישתה על ידי Software AG, יישאר איתן כשותפה עסקית של החברה

"הסניף הישראלי של Software AG חווה ב-2009 צמיחה, למרות המשבר הכלכלי שהיה בארץ ובעולם", כך אמר ערן אלרואי, מנכ"ל Software AG ישראל, בראיון לאנשים ומחשבים לקראת ועידת CeBIT, שתיפתח בתחילת החודש הבא בהנובר, גרמניה. לדבריו, החברה תציג בתערוכה את התוצאות הראשונות של רכישת IDS Scheer על ידה, ובפרט את היישומים לשיפור הביצועים העסקיים.

אלרואי הוסיף, כי "בכל העולם סיימה Software AG בתוצאות מצוינות, אך הצמיחה בישראל בולטת באופן יחסי מול מדינות אחרות. בזכות כניסת החברה לעולם שיפור התהליכים, 2009 הייתה השנה הטובה ביותר מבחינת רכישת לקוחות חדשים בשלושים שנות קיום חברת SPL (שנרכשה לפני מספר שנים על ידי Software AG, ושעל בסיסה הוקם הסניף הישראלי של החברה – א.ב.)". עוד אמר אלרואי, כי "הסיבה העיקרית לצמיחה היא שקו המוצרים שלנו והשירותים הנלווים לאותם מוצרים מאפשרים לשמור על ההשקעות שנעשו בשנים האחרונות ולמנף אותן בלי לבצע מהפכה מטורפת של החלפת המערכות".

לדבריו, "בישראל יש יחסית הרבה מחשבים מרכזיים, ועדיין – המנמ"רים בארץ רואים במחשב המרכזי כלי מצוין שמאפשר לישון בלילה בשקט. יתרה מזאת, הם רואים בו גם פלטפורמה שניתן להשביח אותה לעולם הפתוח. ניתן לבצע WEB Enablement ו-SOA Enablement מכל מערך קיים בתשתיות המיחשוב הקיימות".

הוא אמר, כי גם מחלקת ה-OffShore הפועלת במשרדי החברה באור יהודה זוכה להערכה, ומבצעת כיום פרויקטים בדרום קוריאה, דרום אפריקה, ברזיל, ארצות הברית, אנגליה וגרמניה. זאת בזכות הידע שנצבר אצל מהנדסי וארכיטקטי התוכנה בישראל על בסיס מוצרי Software AG, וכן בזכות העלייה ממדינות ברית המועצות לשעבר והריכוז הרב של מחשבים מרכזיים בישראל.

כיצד מורגשת בארץ רכישת IDS Scheer על ידי Software AG? האם יש שינוי במעמדה של סקר, שייצגה את IDS Scheer בארץ?
"הרכישה היא, מבחינתי, הדובדבן שבקצפת. אריס – קו המוצרים של IDS Scheer  – מתמחה במידול של תהליכים עסקיים. זה השלב ההכרחי בכניסה ל-BPM. שלב התכנון של התהליכים העסקיים מבוצע באמצעות אריס, וזה הכלי הכי טוב בכל קנה מידה. מדובר בהשלמה לקו מוצרי ה-WEB METHODS BPM של Software AG.

סקר יש את הידע הוורטיקלי בכל הנושאים הקשורים לייעוץ עסקי ושיפור תהליכים עסקיים. השילוב בין Software AG ובין נציג המתמחה בתחומים אלה נותן פתרון BPM מקיף שיאפשר לארגונים להראות חסכון ולשפר את השורות התחתונה והעליונה בו זמנית. בכל העולם אנחנו עובדים עם מפיצים, כגון קאפ ג'מיני (Cap Gemini) ואקסנצ'ר (Accenture). בארץ הם לא פעלו בתחום הזה, ולכן – לא עבדנו איתם. סקר תמשיך לשווק ולהטמיע את המוצר כנציגה שלנו, כפי שהיא עושה בהצלחה עד כה. יישמר להם בדיוק אותו המעמד שהיה להם טרם הרכישה".

אלרואי מנהל מטעם Software AG גם את השוק התורכי. הוא דיווח, כי גם שם, למרות המשבר הכלכלי, נרשמה פעילות שיא. זו התמקדה במגזר הבנקאי, שבו נמצאת החברה בכל הבנקים המקומיים הגדולים, ובסניף המקומי של HSBC.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים