סנאפ השיקה יישום שולחני המאפשר בחירת עדשות תוך כדי שיחה

היישום, Snap Camera, שמביא למחשבי Windows 10 ו-macOS את העדשות והפילטרים הייחודיים והמהנים שהקנו לאפליקציה את הפרסום שלה

ממשיכה להתקדם אל מוצרי מציאות רבודה. סנאפ

עוד אפליקציית מסרים ושיתוף מגיעה לסביבת מערכות ההפעלה השולחניות. הפעם זה תורה של סנאפצ'ט, אבל רק בערך. סנאפ  החברה שעומדת מאחורי האפליקציה, שחררה יישום שולחני חדש בשם Snap Camera שמביא למחשבי Windows 10 ו-macOS את העדשות והפילטרים הייחודיים והמהנים שהקנו לאפליקציה את הפרסום שלה, אבל לא מעבר לכך.

למעשה, Snap Camera משתלבת עם יישומי שיחות אחרים כדי לאפשר בחירת עדשות בזמן אמת תוך כדי שיחה ו/או הופעה. היא למעשה אמורה להיות כלי עזר ליישומים כמו Skype, Zoom, Hangouts ואחרים.

משתלבת לתוך יישום הזרמת המשחקים Twitch

היא אפילו משתלבת לתוך יישום הזרמת המשחקים הפופולארי Twitch, כך שכל משתמש יכול לבחור להציג את דמותו תחת מעטה כזה או אחר מבין מאות העדשות שמוצעות ב-Snap Camera.

אמנם סנאפ אחראית לרוב העדשות המוצעות במסגרת היישום, אבל הרשימה כוללת גם הרבה מאוד עדשות שהוכנו בידי מפתחי צד שלישי עם הכלים שמציעה סנאפ לצורך העניין.
השימוש ביישום אינו דורש רישום כזה או אחר לסנאפצ'אט, ולמרות שהוא לא זמין עדיין בחנויות היישומים של מערכות ההפעלה, ניתן להוריד אותו מכאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים