מיקרוסופט בודקת פרצת אבטחה שהובילה לגישה לחשבונות הוטמייל של משתמשים אחרים

משתמשים בעלי טלפונים חכמים בשירות הדואר שניסו להיכנס לחשבון שלהם עם שם המשתמש והסיסמה הנכונים הגיעו בטעות לחשבונות שאינם שלהם ● הסיבה לכך היא, ככל הנראה, תקלה בשירות Windows Live sign-in, שבאמצעותו נעשית הכניסה לחשבונות ההוטמייל ● ממיקרוסופט נמסר, כי "מיד כשקיבלנו את הדיווחים התחלנו לחקור את הנושא, וברגע שנסיים את הבדיקה – נבצע את הפעולה המתאימה"

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה, כי היא בודקת דיווחים שעל פיהם חלק ממשתמשי שירות הדואר מבוסס הרשת שלה, הוטמייל (Hotmail), הגיעו בטעות לתיבות דואר של משתמשים אחרים בעת שניסו להיכנס לתיבת הדואר שלהם עם שם המשתמש ועם הסיסמה הנכונים.

מדובר במקרים שבהם השתמשו לקוחות הוטמייל בטלפונים חכמים. הכניסה למערכת מבוצעת באמצעות שירות Windows Live sign-in, וככל הנראה – תקלה בשירות זה היא שהובילה לכך שבכל כניסה למערכת, ולעיתים גם בעת ביצוע רענון, קיבל המשתמש גישה לתיבת דואר של משתמש אחר.

מיקרוסופט מסרה, כי "אנחנו מתייחסים ברצינות לפרטיות של לקוחותינו, ומיד כשקיבלנו את הדיווחים הללו התחלנו לחקור את הנושא. נבצע את הפעולה המתאימה ברגע שנסיים את הבדיקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים