כך מנהלי התשתיות והמנמ"רים ישנו טוב בלילה

"החשיבות של הנתונים הולכת וגדלה, ככל שהחיים הופכים להיות יותר ויותר דיגיטליים. בהתאם, גדלה החשיבות של ההגנה על הנתונים והזמינות שלהם" אמרה ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam, לישראל יוון, קפריסין ומלטה. צילום: ניב קנטור

"החשיבות של הנתונים הולכת וגדלה, ככל שהחיים הופכים להיות יותר ויותר דיגיטליים. בהתאם, גדלה החשיבות של ההגנה על הנתונים והזמינות שלהם. מה שלאחד הוא אתגר, לשני זו משימה הכרוכה בכאב ראש. אנו מאפשרים למנהלי התשתיות ולמנמ"רים לישון בשקט בלילה", כך אמרה ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam, לישראל יוון, קפריסין ומלטה.

ליברמן, מנכ"לית הסניף הישראלי של ענקית זמינות המידע, דיברה בפתח אירוע . Veeam On Tour הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') במרכז כנסים אווניו, קריית שדה התעופה. בכנס השתתפו מאות מלקוחות החברה, והנחה אותו אומן החושים ליאור סושרד.

לדברי ליברמן, "בשונה מבעבר, כיום, לרוב הלקוחות הארגוניים יש מידע מחוץ לדטה סנטר, באירוח או בענן, והמידע עובר החוצה ובחזרה. בשל כך, האתגר של מערך ה-IT בארגון הוא ליישם מדיניות הגנה על המידע בכל האזורים בהם הוא שוכן".

"מחזור המכירות שלנו בשנה החולפת עמד על 827 מיליון דולרים"

"מנהלי התשתיות בארגונים נדרשים לממש כמה יעדים. הם צריכים לטפל במצב של ניהול של המידע המצוי בנפרד – ב'איים', באזורים שונים ובאפליקציות שונות. עליהם לטפל במידע שלא 'נולד' רק בדטה סנטר ב-Hypervisors השונים, אלא גם במידע ש'נולד' בענן ולעיתים במספר עננים בו-זמנית. מצב זה שונה מהעבר, אז הדטה סנטר היה סגור, בלא גישה החוצה, למעט גישה לאינטרנט – אך לא לאפליקציות בענן", אמרה.

ליברמן הוסיפה כי "בסקר שביעות רצון עולמי שנערך בקרב אלפי לקוחות דורגנו במקום ה-73. זהו ציון המשקף גידול של פי 2.5 מהממוצע של התעשייה. אנו נמצאים בחברה טובה, צמודים למיקום של אפל, אמזון ונטפליקס".

"הלקוחות הארגוניים משמשים כשגרירים הטובים ביותר שלנו החברה חצתה את רף 300 אלף הלקוחות, ובארץ יש לנו יותר מ-3,000 מהם", ציינה.

פתרון המספק זמינות סביב השעון

ליברמן תיארה סיפור לקוח: "אלפא בנק היווני, בנק ענק, המדורג ברשימת Global 2000, החליט – בחלוף שש שנים מהמשבר הכלכלי שחוותה המדינה, להתקדם קדימה. היה להם גיבוי מסורתי, והם הבינו שהם יכולים להשיג יותר ממערכות ה-IT שלהם, אם הם ישדרגו את הפתרון הקיים – לפתרון המספק זמינות סביב השעון. הטמענו בבנק פתרון גיבוי, שכפול וניטור – כולל זמינות. כיום, כבר יותר מ-80% מהמערכות של הבנק מבוססות Veeam".

"אנו כבר הרבה מעבר למוצר המיועד לארגוני SMB, אנו בשלים ונמצאים ברמה של ארגוני אנטרפרייז. התחלנו בשנת 2000 עם גיבוי, כעבור עשור סיפקנו כבר יכולות שחזור, ובשנים האחרונות אנו מתמקדים בפתרונות זמינות והיפר-זמינות. ארגונים רוצים שהנתונים שלהם יהיו זמינים תמידית, כי כפי שכבר נאמר לא פעם, הנתונים הם הדלק של המאה ה-21", הוסיפה.

לדבריה, "אנו צומחים בשיעור דו-ספרתי באחוזים מדי רבעון, זה 39 רבעונים ברציפות. מדי חודש מצטרפים 4,000 לקוחות חדשים. יש לנו 55 אלף שותפים עסקיים. 75% מהלקוחות שלנו נמנים על חברות פורצ'ן 500. רוב המתחרים שלנו מצויים במגמת ירידה ואילו אנו בצמיחה. בין לקוחותינו נמנים לקוחות דוגמת קוקה-קולה, מרצדס-בנץ, וולמארט ולוריאל. מחזור המכירות שלנו בשנה החולפת עמד על 827 מיליון דולרים, ואנו מעריכים כי נחצה את רף ה-1 מיליארד דולרים השנה".

"נמשיך לסייע למנהלי התשתיות במילוי משימתם לזמינות תמידית של הנתונים. נמשיך לספק פתרונות ניהול והגנה על מידע. האסטרטגיה שלנו בשנים האחרונות היא זמינות תמידית ומואצת – לסביבה רב-עננית", היא סיכמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים