בני גורביץ' חוזר לבנק איגוד: יחליף את ליאורה בן אפרים

בן אפרים החליפה את גורביץ לפני שלוש שנים לאחר שפרש לשמש כמנכ"ל מנכלות כלל ביט, זרוע המחשוב של כלל ● בתחילת השנה הוא פרש מתפקידו זה ועתה נענה לפניית הנהלת הבנק לחזור לתפקיד

בני גורביץ', מנמ"ר בנק איגוד הנכנס. צילום: פלי הנמר

הנהלת בנק איגוד מינתה בימים אלו את אל"מ (מיל') בני גורביץ' לתפקיד סמנכ"ל ומנמ"ר הבנק. גורביץ' יחליף בתפקיד את המנמ"רית הפורשת ליאורה בן אפרים, שמונתה לתפקיד מנהלת שע"מ, זרוע המחשוב של רשות המיסים.

בן אפרים החליפה את גורביץ' לפני שלוש שנים, לאחר שפרש לטובת מנכ"לות כלל ביט, זרוע המחשוב של כלל. בתחילת השנה הוא פרש מתפקידו זה ועתה נענה לפניית הנהלת הבנק לחזור לתפקידו. גורביץ אישר את הידיעה.

הערכות לקראת שינויים מבניים

בנק איגוד מצוי בימים אלו בתהליך של הערכות לקראת שינויים מבניים שצפויים בו בעקבות החלטת הבעלים להתחיל במהלך של מיזוג עם בנק המזרחי. המיזוג טרם אושר על ידי משרד האוצר, אולם על פי ההערכות בעלי המניות של הבנק נחושים בדעתם לבצע מיזוג או להיכנס לתהליך של מכירה.

המיזוג עורר מחלוקת בקרב הרשויות במשרד האוצר ובקרב גורמי מקצוע סביב השאלה האם המיזוג יגדיל את הריכוזיות של הבנקים או לא. רשות ההגבלים העסקיים פסקה בחודש מאי כי לא תהיה פגיעה בתחרות. ועדות הכנסת התנגדו להליך המיזוג, ודרשו להבטיח את זכויות העובדים, כולל אלו של עובדי זרוע המיחשוב.

המשא ומתן על המיזוג מתנהל בעיצומו של המכרז להחלפת מערכת הליבה של הבנק, לקראת התנתקותו ממערכת המחשוב המרכזית של בנק לאומי. למכרז נגשו שלוש חברות זרות מהודו, והמשכו תלוי בהחלטת הממונים באוצר לגבי עתידו של הבנק. במקביל נערכו פרויקטים שונים של מחשוב שהתאימו את הפעילות של הבנק לצרכים של היום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים