"המנמ"רים צריכים לשנות תפישה: מגיבוי – לזמינות סביב השעון"

"הנתונים והאפליקציות הארגוניות צריכים להיות זמינים תמיד, בסביבה חוצת-עננים ומרובת-עננים, בלא פגיעה כלשהי בלקוחות, בנתונים ובשירותים שהארגון מספק", אמר ז'יל פומייה, Veeam ● "הגישה לנתונים היא סם החיים, הדם הזורם בעורקי בארגון"

ז'יל פומייה, סגן נשיא ערוצים ושותפים ב-Veeam לאזור EMEA. צילום: יח"צ

"המנמ"רים ניצבים מול שלל אתגרים. אחד מהם הוא בעולם הגיבוי וההתאוששות מאסון. הצעתי להם היא לשנות תפישה: במקום לחשוב על גיבוי, שיחשבו ויפעלו לטובת Hyper-Availability, זמינות יתר, סביב השעון, וכל היתרונות הנובעים ממנה", כך אמר ז'יל פומייה, סגן נשיא ערוצים ושותפים ב-Veeam לאזור EMEA (ר"ת אירופה, אפריקה והמזה"ת).

פומייה, שעובד בחברה שמונה שנים, ושלפני כן היה בתפקיד דומה ב-VMWare, אמר עוד כי "יש לבנות מצב בו הנתונים של הארגון זמינים. זה שיש לארגון נתונים – זה טוב, וזה שיש גיבוי – זה גם טוב. אולם מה שחשוב זו הזמינות שלהם, בכל מקום ובכל עת". לדבריו, "מחקר שערכנו בשנה שעברה העלה כי 66% מהארגונים הודו שהתכניות שלהם לטרנספורמציה דיגיטלית נפגמו ועוכבו, בשל נפילות בלתי מתוכננות של המערכות שלהם. נתון נוסף הצביע כי 60% מהארגונים חוו מתקפות סייבר שהסבו נזק, או אובדן לנתונים הארגוניים".

לכן, אמר פומייה, "האתגר הניצב בפני המנמ"רים כיום הוא שהנתונים והאפליקציות הארגוניות יהיו זמינים תמיד, בסביבה חוצת-עננים ומרובת-עננים, בלא פגיעה כלשהי בלקוחות, בנתונים ובשירותים שהארגון מספק. הגישה לנתונים היא סם החיים, הדם הזורם בעורק בארגון".

"אתגר נוסף", ציין, "הוא בהיבט התפעולי והתקציבי. בחלוף השנים, משימות המנמ"רים גדלות, בגלל שהמחשוב הופך ליותר קריטי בארגונים. אולם תקציבי ה-IT שלהם נשארים שטוחים, או לעתים אף קטנים. אבל המערכות כיום נדרשות להיות כל הזמן באוויר, ולעתים ישנם מצבים בהם אינך יודע איפה הנתונים: בדטה סנטר ברישוי מסורתי, באירוח – או בענן. נדרש להגן על הנתונים בכל מקום באשר הם".

"נחצה את רף מיליארד הדולרים במכירות"

"את השנה האחרונה סיימנו עם גידול של 32% והגרף ממשיך לעלות. בשנה הכספית האחרונה מחזור המכירות של החברה עמד על 827 מיליון דולרים", אמר פומייה, "והשנה אנו צפויים לחצות את רף המיליארד ולהגיע ל-1.1 מיליארד דולרים. IDC צופה כי נגיע ב-2019 לשני מיליארד דולרים. אנו משקיעים באנשים, ובערוצים, ולא פחות מכך – במחקר ופיתוח, עם מאות מהנדסים".

"חלק חשוב בהצלחה שלנו הוא בשל השותפים של החברה", אמר פומייה, "זה התחום שאני אמון עליו והחברה משקיעה בו רבות. יש לנו שותפויות עם מיקרוסופט, VMWare, HPE, סיסקו, נט-אפ, אקסה גריד ונוטניקס. אנו היחידים המספקים מענה כולל בכל מקום בו המידע נמצא, עם מדיניות אחידה לניהול ולהגנה על הנתונים".

"ישראל – מהחשובות שבמדינות האזור"

בארץ, כמו בעולם, אמר פומייה, "אנו משתמשים באקו-סיסטם של השוק המקומי ועובדים 100% עם שותפים. השותפים המובילים שלנו הם: תים, דורקום, מטריקס, חיון וטרהסקיי. נמשיך להעמיק את הקשר עימם, כי הם הזרוע הארוכה שלנו אצל הלקוח הארגוני".

פומייה אחראי לערוצי השותפים בכ-40 מדינות. "באזור 'שלי', ישראל היא אחת מחמש המדינות החשובות", אמר, "אני מעריך כי היקף המכירות בשוק המקומי יצמח ביותר מ-30%".

"אנו רוצים להיות משני-שוק במובן החיובי. לא למכור מוצרים – אלא לתת מענה לצרכים העסקיים של הארגון. אנו לא רוצים לדבר – אלא לפתור את הבעיות של המנמ"רים", סיכם פומייה, "Veeam מסייעת למנהלי התשתיות במילוי משימתם, עם פתרונות ניהול והגנה על כל סוג של מידע, בכל מקום בו הוא נמצא, עם זמינות רבה ומואצת לסביבה היברידית ורב-עננית".

מתעניינים בתחום? רוצים לשמוע עוד? הירשמו לכנס Veeam on Tour בהפקת אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים