אריקסון השיקה חנות אפליקציות חדשה לטלפונים סלולריים

החנות, המכונה eStore, מציעה כבר עתה יותר מ-30 אלף אפליקציות - חלקן זמינות להורדה בחינם, וחלקן תמורת תשלום ● יאן ווארבי, סגן נשיא בכיר באריקסון: "eStore תאפשר למשתמשים לגשת לאוסף רחב של יישומים מכל טלפון סלולרי, ובו בזמן היא תאפשר למפעילים להגדיל את הכנסותיהם"

אריקסון (Ericsson) השיקה היום (ד') חנות אפליקציות חדשה לטלפונים סלולריים. החנות, המכונה eStore, מאפשרת למפעילים סלולריים להקים על הפלטפורמה שלה חנויות אפליקציות עבור המשתמשים שלהן. eStore כוללת כבר עכשיו יותר מ-30 אלף אפליקציות, והן זמינות להורדה לכל טלפון סלולרי.

מאריקסון נמסר, כי חלק מהאפליקציות חופשיות לשימוש וחלקן זמינות לאחר תשלום באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות חשבון הטלפון. התוכן זמין לאלפי דגמים של טלפונים סלולריים, והאפליקציות ממשיכות להיבדק, כך שיתאימו גם למכשירים חדשים שיוצאים לשוק. מפתחים ל-eStore יכולים להפוך את האפליקציה שלהם לזמינה, על ידי פרסומה באתר המפתחים של החנות. גם חברות מדיה, מארגני אירועים, ארגונים, וגופי תוכן אחרים יכולים לפרסם כך את האפליקציות שלהם.

"eStore מאפשרת למשתמשים לגשת לאוסף רחב של יישומים מכל טלפון סלולרי", אמר יאן ווארבי, סגן נשיא בכיר וראש החטיבה העסקית למולטימדיה באריקסון. "בו בזמן, החנות מאפשרת למפעילים להגדיל את ההכנסות שלהם".

בנוסף, השיקה אריקסון את שלט ה-IPTV Remote, מכשיר חדש לשליטה וניהול המדיה הביתית. המכשיר מספק ממשק אחיד לשליטה בווידיאו מהאינטרנט, בשידורי טלוויזיה (שידורים חיים ועל פי דרישה), במחשב האישי ובטלפון הסלולרי. השלט מספק גם מסך נוסף לצפייה מקדימה בתכנים, להתעדכנות במדריכי תוכניות, לגלישה באינטרנט ולשיחה עם חברים ומשפחה מבלי להפריע לצפייה במסך הטלוויזיה הרגיל. שלט ה-IPTV הוא חלק מפתרונות ה-IPTV של אריקסון, וינוהל על ידי ספק שירותי ה-IPTV של לקוח הקצה. המכשיר יכול לשמש גם כטלוויזיה ניידת בבית שיש בו רשת אלחוטית.

"שלט ה-IPTV מגדיר מחדש את הקטגוריה ונותן למנויים של הלקוחות שלנו שליטה גדולה יותר. בתחילה, נתמקד בשירותי טלוויזיה, אך בעתיד יהיה אפשר להוסיף אפליקציות כמו, למשל, תקשורת וידאו מתקדמת, שירותי בריאות מרחוק ואבטחה ביתית", אמר ווארבי.

שירותי IPTV צפויים לצמוח מ-40 מיליון ל-120 מיליון מנויים ברחבי העולם במהלך חמש השנים הקרובות. אריקסון חתמה על יותר מ-250 חוזים של שירותי IPTV, הכוללים פתרונות שלמים, פרויקטים של אינטגרציה ותשתית.

בנוסף, החברה הציגה בתערוכה הדגמה של רשת LTE (דור-4 סלולרי), המסוגלת לספק קצב שיא של 1 ג'יגה-ביט בשנייה. עד היום, חתמה אריקסון על חוזים מסחריים להקמת רשתות LTE עם חמישה מפעילים ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים